Особливості діяльності менеджера освіти закладу професійної освіти в контексті впровадження інклюзії [Текст] / В. Барбінов
Набір: 11204, Український педагогічний журнал, 12500Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: 2021. - № 1Опис: С. 52-57 : Бібліогр.: с. 56Примітки про зміст: Ключові слова: менеджер освіти; заклад професійної (професійно-технічної) освіти; інклюзія Найменування теми як предметна рубрика: Освіта. Інклюзивна освіта Тематика: 4022 | 1041Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 377 Спеціалізоване навчання. Професійно-технічне навчання. Професійні коледжі. Політехнічна освіта Ресурси он-лайн: текст, стаття на сайтТип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Джерельна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код |
---|---|---|---|---|---|---|
Статті з періодики | Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | Бібліотека ІДГУ Систематична картотека (бібліографія) | 377.091.12 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | ||
Журнали | Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | 37 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER21070065 |
У статті здійснено теоретичний аналіз модернізації діяльності менеджерів освіти закладів професійної освіти з урахуванням потреб інклюзії. Виявлено, що модернізація діяльності менеджерів освіти закладів професійної освіти з урахуванням потреб інклюзії орієнтована на підви-щення якості, забезпечення доступності професійної (професійно-технічної) освіти та успішної соціалізації дітей, у результаті чого формується компетентний висококваліфікований фахівець робітничої професії. Доведено, що основоположними чинниками поліпшення професійної діяльності менеджерів освіти закладів професійної освіти є формування інклюзивної культури, розроблення інклюзивної політики і впровадження інклюзивної практики
Ключові слова: менеджер освіти; заклад професійної (професійно-технічної) освіти; інклюзія
Немає коментарів для цієї одиниці.