Педагогічна етика [Текст] : навч.-метод. посіб. / Г. П. Васянович ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України, Львів. наук.-практ. центр, Львів. держ. фінанс. акад.
Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: Львів : Норма, 2005Опис: 343 с. : Бібліогр.: с. 318-343. - 500 пр. ; б. ф.ISBN: 966-7775-08-9.Примітки про зміст: Ключові слова: моральна свідомість, педагогічна справедливість, педагогічна мораль, гуманістичний вимір, моральні відносини, культура спілкування, совість педагога, моральний обов'язок, моральна відповідальність Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля 17 Філософія моралі. Етика. Практична філософіяТип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Джерельна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код |
---|---|---|---|---|---|---|
Навчальні посібники | Абонемент. Навчальна література Навчальний фонд | Абонемент. Навчальна література Навчальний фонд | 37:17](075.8) /В 20 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | AN22040092 |
Поличне розташування: Навчальний фонд Зачинити оглядач полиці (Зачинити оглядач полиці)
37.091.4(091) /Б-74 Педагогічна спадщина К. Д. Ушинского у вимірі сучасності : монографія | 37.091.4(091)(477)"18/19" /Г 85 Зібрання творів. Педагогічна спадщина : [у 2-х кн.] Кн. 1 | 37.091.4(091)(477)"18/19" /Г 85 Зібрання творів. Педагогічна спадщина : [у 2-х кн.] Кн. 2 | 37:17](075.8) /В 20 Педагогічна етика : навч.-метод. посіб. | 373.015.3:159.944.4](07) ЗНО та ДПА : Як допомогти дитині впоратися зі стресом (рекомендації, тести, тренінги) | 373.015.31:7/М 31 Загальна мистецька освіта: теорія і практика : монографія | 373.016:51](075.8) /Б73 Методика викладання математики в початкових класах : навч. посіб. |
Педагогічна діяльність - це постійне перебування в ситуаціях морального вибору, що зобов'язує застосовувати чіткі критерії в їх пізнанні, оцінюванні і використанні співмірних обставинам моделей поведінки. Посилання при цьому лише на функціональні обов'язки є спрощення педагогічних реалій. Для переконливості педагогічних дій, усвідомлення педагогом їх правильності важливо враховувати моральні наслідки, які вони породжують, покладаючись на розуміння добра і зла, тлумачення яких у педагогічній справі має специфічні особливості. Цю проблематику досліджуєпедагогічна етика, яка на основі відповідальності за долю підростаючих поколінь обґрунтовує педагогічну мораль та їїпринципи, моральний обов'язок, моральну самосвідомість, моральну відповідальність, особливості моральних відносин педагога, моральні наслідки зайнятої ним позиції і його вчинків. Складний комплекс моральних питань виховний діяльності, а також тлумачення їх педагогічною етикою утворюють змість пропонованого навчального посібника.
Адресований він студентам вищих навчальних закладів. Прислужиться всім, хто має справу з навчанням і вихованням.
Ключові слова: моральна свідомість, педагогічна справедливість, педагогічна мораль, гуманістичний вимір, моральні відносини, культура спілкування, совість педагога, моральний обов'язок, моральна відповідальність
Немає коментарів для цієї одиниці.