Психічне здоров’я дітей з порушеннями зору в контексті інформатизації освітнього простору [Текст] / Т. Костенко, О. Легкий
Набір: 12004, Особлива дитина: навчання і виховання, 13388Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: 2021. - № 4 (104)Опис: С. 18-27 : Бібліогр.: с. 26-27Примітки про зміст: Ключові слова: діти з порушенням зору, психічне здоров’я, освітній простір, психокорекційні вправи Найменування теми як предметна рубрика: Освіта. Інклюзивна освіта Тематика: 1041 | 1038Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 376 Освіта, навчання, підготовка особливих груп осіб. Спеціальні школи (інклюзивна освіта) | 373.3 Початкова школа Ресурси он-лайн: текст, стаття на сайтТип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Джерельна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код |
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | Бібліотека ІДГУ Систематична картотека (бібліографія) | 373.3:376.352 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | ||
![]() |
Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | 376 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER22020023 |
Поличне розташування: Систематична картотека (бібліографія) Зачинити оглядач полиці (Зачинити оглядач полиці)
У статті розглядаються питання збереження психічного здоров’я дітей з порушеннями зору, процесу формування здоров’язбережувальних умінь та навичок, формування пізнавального інтересу до навколишнього світу, розвитку пізнавальних процесів, розвитку соціальної активності, формування предметних уявлень, уявлень дитини про своє фізичне «Я». Метою даної статті є висвітлення напрямків роботи з формування засад психічного здоров’я у дітей з порушеннями зору в процесі використання засобів інформатизації, ефективного використання освітнього простору, оволодіння прийомами збереження психічного здоров’я.
Стан психічного здоров’я, повноцінна життєдіяльність дитини з порушенням зору значною мірою залежать від збалансованості емоцій. Позитивні емоції забезпечують оптимальність перебігу психічних процесів (сприймання, пам’яті, уяви, мислення), поліпшують ефективність інтелектуальної діяльності та підвищують рівень активності особистості. Позитивний емоційний стан сприяє формуванню вольових процесів, від яких залежить успішна діяльність особистості, у тому числі й навчальна діяльність.
У процесі роботи нами використовувались практично орієнтовані завдання, спрямовані на вироблення навичок спілкування з оточуючими людьми, формування знань та вмінь, пов’язаних із власною поведінкою, та збереження психічного здоров’я у різних життєвих ситуаціях. Результатом роботи є вчасне створення сприятливих умов для психічного розвитку дитини з порушенням зору. Збереження психічного здоров’я учнів із порушенням зору є дотримання науково обґрунтованих психогігієнічних норм організації навчання школярів з урахуванням індивідуальних норм навантаження, здатність витримувати навчальне навантаження, не тільки зберігаючи стан повного душевного, тілесного та соціального добробуту, а й збільшуючи при цьому якість власного психічного здоров’я.
Ключові слова: діти з порушенням зору, психічне здоров’я, освітній простір, психокорекційні вправи
Немає коментарів для цієї одиниці.