Маркетинг туристичного підприємства [Текст] : навч. посіб. / Ю. Б. Забалдина ; Федерація профспілок України, Інститут туризму

Основний автор-особа: Автор, Забалдина, Ю. Б.Вторинний автор-особа: Рецензент, Вихристенко, Б. І.;Рецензент, Попович, С. І.Колективний автор (вторинний): Видавець, Музична УкраїнаМова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: Київ : Музична Україна, 2002Опис: 196 с : Бібліогр.: с. 192-194. - 500 прим ; 84х108/16.ISBN: 966-7849-03-1.Примітки про зміст: Ключові слова: туристи, туризм Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 339.138 Маркетинг 338.48 Туризм. Економіка туризму Список(и), у яких присутня ця одиниця: Маркетинг | Туризм
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Фонди
Тип одиниці зберігання Поточна бібліотека Джерельна бібліотека Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
Навчальні посібники Навчальні посібники Абонемент. Навчальна література Навчальний фонд Абонемент. Навчальна література Навчальний фонд 339.138:338.48](075.8) /З-12 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно AN22050014

Навчальний посібник "Маркетинг туристичного підприємства" являє собою спробу конкретизації виробничих і збутових технологій туристичного підприємства з точки зору теоретичних засад концепції маркетингу.
Для студенів туристичних спеціальностей, слухачів курсів підвищення кваліфікації, підприємств туристичної галузі

Ключові слова: туристи, туризм

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.
Поділитися

Працює на АБІС Коха