Маркетинг туризму [Текст] : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закладів : у 2-х ч. Ч. 1. / Г. Б. Мунін, З. І. Тимошенко, Є. В. Самарцев, А. О. Змійов ; [за ред. І. І. Тимошенка] ; Європейський ун-т
Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: Київ : Європейський ун-т, 2005Опис: 324 с. : 500 пр. ; 70х100 1/16.ISBN: 966-301-051-7; 966-301-058-4-ч.1.Примітки про зміст: Ключові слова: туристичний маркетинг, маркетингові дослідження, маркетингова інформація, маркетинг турпродукту, готельний комплекс Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 339.138 Маркетинг 338.48 Туризм. Економіка туризмуТип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Джерельна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код |
---|---|---|---|---|---|---|
Навчальні посібники | Абонемент. Навчальна література Навчальний фонд | Абонемент. Навчальна література Навчальний фонд | 339.138:338.48](075.8) /М 26 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | AN22050049 |
Поличне розташування: Навчальний фонд Зачинити оглядач полиці (Зачинити оглядач полиці)
339.138(075.8)=111 /П 26 Basic Marketing. A Global-Managerial Approach : навчальні посібники | 339.138(076) /Г-58 Міжнародний маркетинг : навч. посіб. | 339.138:338.48](075.8) /З-12 Маркетинг туристичного підприємства : навч. посіб. | 339.138:338.48](075.8) /М 26 Маркетинг туризму : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закладів : у 2-х ч. Ч. 1. | 339.138:338.48](075.8) /М 26 Маркетинг туризму : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закладів : у 2-х ч. Ч. 2. | 339.166.5(075.8) Соціально-економічні аспекти використання інтелектуальної власності в сучасних умовах. Теорія і практика | 339.37(075.8) Бухгалтерський облік в торгівлі та ресторанному господарстві |
У підручнику розглянуті практичні та теоретичні питання маркетингової діяльності, принципи створення та формування туристичного продукту на основі маркетингової теорії і практики сучасного господарювання. У ньому розкриваються теоретичне поняття, специфіка та особливості в туризмі, обґрунтовується концепція формування маркетингового механізму розробки і прийняття рішень у системі туризму; розкриваються методологічні основи організації функцій маркетингу в туристичній діяльності, обґрунтовується необхідність використання сучасних методів маркетингової діяльності, а також розглядаються сучасна концепція маркетингу як філософії бізнесу, принципи, функції і види маркетингу.
У розділах описані такі функції маркетингу: маркетингові дослідження, розробка стратегії маркетинг); продуктова і цінова політика, політика просування і продажу туристичного продукту, комунікаційна політика, контроль маркетингової діяльності та ін.
Призначається для студентів, аспірантів, науковців і практиків, які займаються проблемами формування і розвитку ефективної системи туристичного продукту.
Ключові слова: туристичний маркетинг, маркетингові дослідження, маркетингова інформація, маркетинг турпродукту, готельний комплекс
Немає коментарів для цієї одиниці.