Маркетинг туризму [Текст] : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закладів : у 2-х ч. Ч. 1. / Г. Б. Мунін, З. І. Тимошенко, Є. В. Самарцев, А. О. Змійов ; [за ред. І. І. Тимошенка] ; Європейський ун-т

Вторинний автор-особа: Автор, Мунін, Г. Б.;Автор, Тимошенко, З. І.;Автор, Самарцев, Є. В.;Автор, Змійов, А. О.;Редактор, Тимошенко, І. І.;Рецензент, Воротіна, Л. І., д-р екон. наук, проф.;Рецензент, Гаца, О. О., канд. екон. наукКолективний автор (вторинний): Організація, під егідою якої видано, Європейський університетМова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: Київ : Європейський ун-т, 2005Опис: 324 с. : 500 пр. ; 70х100 1/16.ISBN: 966-301-051-7; 966-301-058-4-ч.1.Примітки про зміст: Ключові слова: туристичний маркетинг, маркетингові дослідження, маркетингова інформація, маркетинг турпродукту, готельний комплекс Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 339.138 Маркетинг 338.48 Туризм. Економіка туризму
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Фонди
Тип одиниці зберігання Поточна бібліотека Джерельна бібліотека Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
Навчальні посібники Навчальні посібники Абонемент. Навчальна література Навчальний фонд Абонемент. Навчальна література Навчальний фонд 339.138:338.48](075.8) /М 26 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно AN22050049

У підручнику розглянуті практичні та теоретичні питання маркетингової діяльності, принципи створення та формування туристичного продукту на основі маркетингової теорії і практики сучасного господарювання. У ньому розкриваються теоретичне поняття, специфіка та особливості в туризмі, обґрунтовується концепція формування маркетингового механізму розробки і прийняття рішень у системі туризму; розкриваються методологічні основи організації функцій маркетингу в туристичній діяльності, обґрунтовується необхідність використання сучасних методів маркетингової діяльності, а також розглядаються сучасна концепція маркетингу як філософії бізнесу, принципи, функції і види маркетингу.
У розділах описані такі функції маркетингу: маркетингові дослідження, розробка стратегії маркетинг); продуктова і цінова політика, політика просування і продажу туристичного продукту, комунікаційна політика, контроль маркетингової діяльності та ін.
Призначається для студентів, аспірантів, науковців і практиків, які займаються проблемами формування і розвитку ефективної системи туристичного продукту.

Ключові слова: туристичний маркетинг, маркетингові дослідження, маркетингова інформація, маркетинг турпродукту, готельний комплекс

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.
Поділитися

Працює на АБІС Коха