Особливості навчання мистецтва школярів у Китаї: орієнтири для підготовки вчителів музики [Текст] / Ює Їн

Набір: 12110, Мистецтво та освіта, 13486Основний автор-особа: Автор, Їн, ЮєМова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: 2021. - № 4 (102)Опис: С. 7-11 : Бібліогр.: с. 10-11Примітки про зміст: Ключові слова: система загальної мистецької освіти Китаю, навчання музики, творчі учнівські колективи, національні традиції, тенденції європеїзації національного мистецтва Найменування теми як предметна рубрика: Методика викладання музики Географічна назва як предметна рубрика: 712Тематика: 1178Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 378 Вища освіта. Вища школа. Підготовка наукових кадрів 78 Музика Ресурси он-лайн: текст, стаття на сайті
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Фонди
Тип одиниці зберігання Поточна бібліотека Джерельна бібліотека Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
Статті з періодики Статті з періодики Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) Бібліотека ІДГУ Систематична картотека (бібліографія) 378:[37.011.3 -051:78](510) (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно
Журнали Журнали Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) 37 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно PER22020078

Мета статті - ознайомлення української педагогічної спільноти з особливостями навчання мистецтва китайських школярів у контексті процесів взаємопроникнення і взаємозбагачення освітніх систем різних країн. Здійснено екскурс в історичні передумови навчання різних видів мистецтва китайських школярів. Підкреслено, що провідними для китайської школи є морально-етичні аспекти освіти, виховання почуття патріотизму. Розглянуто сучасний стан системи мистецької освіти в Китаї. Підкреслено таку характерну рису, як одночасне поєднання протилежних тенденцій: опора на національні мистецькі традиції та прагнення інтегруватисьу світові : процеси, що зумовлює активне залучення європейського, зокрема й українського, мистецького і педагогічного досвіду. Зроблено висновки щодо спільних рис китайської та української мистецької освіти

Ключові слова: система загальної мистецької освіти Китаю, навчання музики, творчі учнівські колективи, національні традиції, тенденції європеїзації національного мистецтва

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.
Поділитися

Працює на АБІС Коха