Особливості навчання мистецтва школярів у Китаї: орієнтири для підготовки вчителів музики [Текст] / Ює Їн
Набір: 12110, Мистецтво та освіта, 13486Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: 2021. - № 4 (102)Опис: С. 7-11 : Бібліогр.: с. 10-11Примітки про зміст: Ключові слова: система загальної мистецької освіти Китаю, навчання музики, творчі учнівські колективи, національні традиції, тенденції європеїзації національного мистецтва Найменування теми як предметна рубрика: Методика викладання музики Географічна назва як предметна рубрика: 712Тематика: 1178Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 378 Вища освіта. Вища школа. Підготовка наукових кадрів 78 Музика Ресурси он-лайн: текст, стаття на сайтіТип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Джерельна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код |
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | Бібліотека ІДГУ Систематична картотека (бібліографія) | 378:[37.011.3 -051:78](510) (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | ||
![]() |
Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | 37 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER22020078 |
Поличне розташування: Систематична картотека (бібліографія) Зачинити оглядач полиці (Зачинити оглядач полиці)
378:174:177.9-057.875 Кодекс честі чи конфлікт цінностей? | 378.22:78]-022.354(477) Наступність у підготовці бакалаврів, магістрів і докторів філософії / докторів мистецтва з музичного мистецтва в Україні | 378.2(477):78](094) Освітньо-науковий та освітньо-творчий рівні вищої музичної освіти в Україні | 378:[37.011.3 -051:78](510) Особливості навчання мистецтва школярів у Китаї: орієнтири для підготовки вчителів музики | 378:37.016:502/504 Відображення положень концепції екологічної освіти України у стандартах вищої освіти | 378:[373.3/.5.091.33:78] Музичні проєкти для школярів різновікових груп: з методичного і творчого досвіду | 378.4 Сітовий досвід для створення національного рейтингу закладів вищої освіти |
Мета статті - ознайомлення української педагогічної спільноти з особливостями навчання мистецтва китайських школярів у контексті процесів взаємопроникнення і взаємозбагачення освітніх систем різних країн. Здійснено екскурс в історичні передумови навчання різних видів мистецтва китайських школярів. Підкреслено, що провідними для китайської школи є морально-етичні аспекти освіти, виховання почуття патріотизму. Розглянуто сучасний стан системи мистецької освіти в Китаї. Підкреслено таку характерну рису, як одночасне поєднання протилежних тенденцій: опора на національні мистецькі традиції та прагнення інтегруватисьу світові : процеси, що зумовлює активне залучення європейського, зокрема й українського, мистецького і педагогічного досвіду. Зроблено висновки щодо спільних рис китайської та української мистецької освіти
Ключові слова: система загальної мистецької освіти Китаю, навчання музики, творчі учнівські колективи, національні традиції, тенденції європеїзації національного мистецтва
Немає коментарів для цієї одиниці.