Формувальне оцінювання у контексті багатомовної освіти [Текст] / Н. Богданець-Білоскаленко, О. Фідкевич
Набір: 12520, Український педагогічний журнал, 13933Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: 2022. - № 1Опис: С. 30-39 : Бібліогр.: с. 37-39Примітки про зміст: Ключові слова: багатомовна освіта, формувальне оцінювання, багатомовна комунікативна компетентність, мовне портфоліо, мови національних меншин Найменування теми як предметна рубрика: Освіта Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 373.3 Початкова школа Ресурси он-лайн: текст, стаття на сайтТип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Джерельна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код |
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | Бібліотека ІДГУ Систематична картотека (бібліографія) | 373.3.091.212:81'246.3 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | ||
![]() |
Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | 37 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER22060009 |
Поличне розташування: Систематична картотека (бібліографія) Зачинити оглядач полиці (Зачинити оглядач полиці)
373.3.017 Моє бачення виховання дітей | 373.3.017.4 Україна — моя Батьківщина : Квест для учнів початкових класів | 373.3.018.54:78].091.3 Форми музикування учнів закладів початкової мистецької освіти | 373.3.091.212:81'246.3 Формувальне оцінювання у контексті багатомовної освіти | 373.3.091.33.026:001.895 Стати краще! : Інноваційні технології навчання в освітньому просторі НУШ | 373.3:376.352 Психічне здоров’я дітей з порушеннями зору в контексті інформатизації освітнього простору | 373.3:398.91 ...і переходимо до шкільного : Прислів'я та приказки в роботі педагога |
У статті на підставі аналізу тенденцій розвитку освіти у сучасному світі та в Україні, досліджень моделі багатомовної освіти в експериментальних закладах загальної середньої освіти з навчанням мов національних меншин визначено роль формувального оцінювання у програмах багатомовної освіти, розкрито його основні принципи, схарактеризовано взаємодію формувального та підсумкового оцінювання; представлено основні прийоми формувального оцінювання. Схарактеризовано зміст і структуру мовного портфоліо як технології оцінювання рівня сформованості багатомовної комунікативної компетентності учнів/учениць. Надано приклад мовного портфоліо для 3–4 класів початкової школи закладів загальної середньої освіти з навчанням мов національних меншин; проаналізовано умови ефективності його використання. Визначено напрями подальшого дослідження формувального оцінювання, форм його запровадження в практику закладів загальної середньої освіти.
Ключові слова: багатомовна освіта, формувальне оцінювання, багатомовна комунікативна компетентність, мовне портфоліо, мови національних меншин
Немає коментарів для цієї одиниці.