Формувальне оцінювання у контексті багатомовної освіти [Текст] / Н. Богданець-Білоскаленко, О. Фідкевич

Набір: 12520, Український педагогічний журнал, 13933Основний автор-особа: Автор, Богданець-Білоскаленко, Н. Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: 2022. - № 1Опис: С. 30-39 : Бібліогр.: с. 37-39Примітки про зміст: Ключові слова: багатомовна освіта, формувальне оцінювання, багатомовна комунікативна компетентність, мовне портфоліо, мови національних меншин Найменування теми як предметна рубрика: Освіта Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 373.3 Початкова школа Ресурси он-лайн: текст, стаття на сайт
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Фонди
Тип одиниці зберігання Поточна бібліотека Джерельна бібліотека Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
Статті з періодики Статті з періодики Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) Бібліотека ІДГУ Систематична картотека (бібліографія) 373.3.091.212:81'246.3 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно
Журнали Журнали Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) 37 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно PER22060009

У статті на підставі аналізу тенденцій розвитку освіти у сучасному світі та в Україні, досліджень моделі багатомовної освіти в експериментальних закладах загальної середньої освіти з навчанням мов національних меншин визначено роль формувального оцінювання у програмах багатомовної освіти, розкрито його основні принципи, схарактеризовано взаємодію формувального та підсумкового оцінювання; представлено основні прийоми формувального оцінювання. Схарактеризовано зміст і структуру мовного портфоліо як технології оцінювання рівня сформованості багатомовної комунікативної компетентності учнів/учениць. Надано приклад мовного портфоліо для 3–4 класів початкової школи закладів загальної середньої освіти з навчанням мов національних меншин; проаналізовано умови ефективності його використання. Визначено напрями подальшого дослідження формувального оцінювання, форм його запровадження в практику закладів загальної середньої освіти.

Ключові слова: багатомовна освіта, формувальне оцінювання, багатомовна комунікативна компетентність, мовне портфоліо, мови національних меншин

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.
Поділитися

Працює на АБІС Коха