Ліквідація травмуючих впливів [Текст] / В. Олійник
Набір: 8587, Освіта України, 9551Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: 2022. - № 17 (1731) 2 травняОпис: С. 10-11Примітки про зміст: Ключові слова Найменування теми як предметна рубрика: Методика викладання історії України Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 37.016:94(477) Методика викладання. Історія УкраїниТип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Джерельна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код |
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | Бібліотека ІДГУ Систематична картотека (бібліографія) | 373.5.016:94(477) (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | ||
![]() |
Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | Доступно | PER19110171 |
Українська історія сповнена трагічних тем - війни, геноциди, депортації... їх вивчення передбачає знайомство учнів зі сценами насильства, прикладами антигуманної поведінки, смертями невинних людей, руйнуваннями, гуманітарними катастрофами. Часто це травмує психіку учнів і, як наслідок, відштовхує від історії, розвиває комплекс жертви, формує образ українця в історичному процесі як суб'єкта постійного знущання. Та негативний вплив усе ж можна і варто мінімізовувати. Для цього, організовуючи урок, потрібно послуговуватися такими теоретичними аспектами, котрі зможуть показати минуле України як історію перемог, а отже - і спроектувати позитивну історичну перспективу.
Ключові слова:
Немає коментарів для цієї одиниці.