Ліквідація травмуючих впливів [Текст] / В. Олійник
Набір: 8587, Освіта України, 9551Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: 2022. - № 17 (1731) 2 травняОпис: С. 10-11Примітки про зміст: Ключові слова Найменування теми як предметна рубрика: Методика викладання історії України Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 37.016:94(477) Методика викладання. Історія УкраїниТип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Джерельна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код |
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | Бібліотека ІДГУ Систематична картотека (бібліографія) | 373.5.016:94(477) (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | ||
![]() |
Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | Доступно | PER19110171 |
Поличне розташування: Систематична картотека (бібліографія) Зачинити оглядач полиці (Зачинити оглядач полиці)
373.5.016:821.161.2 Як і мріяв І. Франко, сьогодні ми ідем в одну громаду скуті, з святою думкою скалу ворожу розгромити : Його геніальність - у силі слова | 373.5.016:821.161.2 Реформатор української літератури : Сини твої, Руси-Україно | 373.5.016:94]:327((470+571):410):5-11))»185» Деякі аспекти викладання нової історії в школі на прикладі російсько-британського суперництва на Далекому Сході в II пол. ХІХ ст. | 373.5.016:94(477) Ліквідація травмуючих впливів | 373.5.026:7 Принципи методики навчання інтегрованого курсу «Мистецтво» в 5 класі НУШ | 373.5.02:811.161.2(043.3) Метод проектів як засіб формування предметної компетентності з української мови в учнів 10 класу філологічного профілю | 373.5.035:796:355.01 Моделювання належних норм фізичної готовності допризовної молоді до служби в армії |
Українська історія сповнена трагічних тем - війни, геноциди, депортації... їх вивчення передбачає знайомство учнів зі сценами насильства, прикладами антигуманної поведінки, смертями невинних людей, руйнуваннями, гуманітарними катастрофами. Часто це травмує психіку учнів і, як наслідок, відштовхує від історії, розвиває комплекс жертви, формує образ українця в історичному процесі як суб'єкта постійного знущання. Та негативний вплив усе ж можна і варто мінімізовувати. Для цього, організовуючи урок, потрібно послуговуватися такими теоретичними аспектами, котрі зможуть показати минуле України як історію перемог, а отже - і спроектувати позитивну історичну перспективу.
Ключові слова:
Немає коментарів для цієї одиниці.