Історія України: про поступ, цінності й ідентичність [Текст] / Н. Кулик
Набір: 8587, Освіта України, 9551Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: 2022. - № 20 (1733) 23 травняОпис: С. 13-15Примітки про зміст: Ключові слова Найменування теми як предметна рубрика: Методика викладання історії України Тематика: 927Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 37.016:94(477) Методика викладання. Історія УкраїниТип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Джерельна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код |
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | Бібліотека ІДГУ Систематична картотека (бібліографія) | 37.016:94(477) (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | ||
![]() |
Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | Доступно | PER19110171 |
Російсько-українська війна, що вже протягом трьох місяців руйнує нашу країну, поставила перед українською шкільною освітою не лише виклики організаційного характеру (з якими, до слова, більшість наших учителів, загартованих двома роками карантинних обмежень, успішно впоралися), а і більш глибинні питання. Чи не найважливішим з них є переосмислення принципів викладання предметів соціогуманітарного циклу, і передусім - історичних дисциплін. Про те, як навчати історії у нових реаліях, ішлося на онлайн-нараді «Шкільна історична освіта в часи російсько-української війни», що відбулася у рамках Восьмого Всеукраїнського методичного семінару для освітян «Нова українська школа: навчання/знання про Голодомор та інші геноциди». В обговоренні взяли участь фахівці МОН, представники наукових і громадських інституцій, викладачі закладів вищої освіти і вчителі шкіл.
Ключові слова:
Немає коментарів для цієї одиниці.