Інтеграція дітей з ООП [Текст] : Розвиток зв'язного мовлення в дітей із порушенням мовлення / О. Хомуха
Набір: 12725, Дефектолог, 14133Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: 2022. - № 3-4 (183-184), березень-квітеньОпис: С. 28-34 : Бібліогр.: с. 34Примітки про зміст: Ключові слова: діти з ООП, розвиток мовлення Найменування теми як предметна рубрика: Освіта. Інклюзивна освіта Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 376 Освіта, навчання, підготовка особливих груп осіб. Спеціальні школи (інклюзивна освіта)Тип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Джерельна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код |
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | Бібліотека ІДГУ Систематична картотека (бібліографія) | 376: 81'233 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | ||
![]() |
Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | 376 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER22080029 |
Поличне розташування: Систематична картотека (бібліографія) Зачинити оглядач полиці (Зачинити оглядач полиці)
Кожна дитина по-своєму унікальна, і потреби кожної дитини специфічні. Дитина з особливими освітніми потребами на сучасному етапі розвитку суспільства розглядається як особистість, яка має ті самі права, що й інші члени спільноти, але через особливості індивідуального розвитку їй потрібно надавати особливі освітні послуги
Ключові слова: діти з ООП, розвиток мовлення
Немає коментарів для цієї одиниці.