Принципи модернізації мовних стратегій: виклики глобалізації [Текст] / І. Дорошенко
Набір: 12755, Вища освіта України, 14163Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: 2022. - № 1-2 (84-85)Опис: С. 72-79 : Бібліограф.: с. 78-79Примітки про зміст: Ключові слова: модернізація освіти, мовні стратегії, глобалізація, інформаційна революція, полікультурність, комунікаційний процес. Найменування теми як предметна рубрика: Освіта Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля | 81 Лінгвістика. Мовознавство. МовиТип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Джерельна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код |
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | Бібліотека ІДГУ Систематична картотека (бібліографія) | 37.014.542:316.422]:81-13 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | ||
![]() |
Читальний зал (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) | 37 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER22080045 |
Поличне розташування: Систематична картотека (бібліографія) Зачинити оглядач полиці (Зачинити оглядач полиці)
37.014:001.895:[373:39](477) Інноваційна освітня політика в Україні: етнокультурні аспекти розвитку шкільної освіти | 37.014.3 Дослідження особистісного ставлення вчителівдо поточного та підсумкового оцінювання як умови вибору стратегій контрольно-оцінювальної діяльності | 37.014.3:37.091.12 Чек-лист для вчителя | 37.014.542:316.422]:81-13 Принципи модернізації мовних стратегій: виклики глобалізації | 37.014+94(477)«1866/1880» Модернізація системи освіти в Україні у другій половині 1860–1870-х рр. (на прикладі навчальних округів) | [37.015.31:005.322.56]-043.83:785 Творчі завдання для формування партнерських якостей особистості в ансамблевому музикуванні | 37.015.311 Створення ціннісного середовища закладу вищої освіти як умова особистісно-професійного зростання майбутніх вихователів |
Однією з головних потреб сучасного глобалізованого світу є потреба інтенсивного спілкування. Задоволення цієї потреби, своєю чергою, формує виклики до мовної підготовки суб'єктів комунікаційного процесу. Вільне володіння однією зі світових мов - англійською, німецькою, французькою тощо - постає необхідною умовою, поза якою комунікаційний процес значно ускладнюється. Спілкування за допомогою словника чи перекладача має низку недоліків, головним з яких є адекватність/неадекватність розуміння співбесідника, осягнення предметного смислу комунікації. Перед нинішньою мовною освітою стоїть завдання пошуку та впровадження адекватної відповіді на виклики глобалізованого світу. Зазначається, що виклики глобалізації - інтенсифікація міжнародного спілкування людей, міжкультурні наукові, освітні та релігійні обміни визначають принципово нову роль мовної освіти в сучасному інформаційному світі, націлену передусім на задоволення потреби особистості в швидкій адаптації до умов полікультурного світу, який весь час змінюється, а також реалізації інших потреб життєдіяльності людини в полікультурній і мультилінгвальній спільноті людей. Крім того, мовна освіта формує свідомість особистості та її здатність бути соціально мобільною в суспільстві, сприяє діалогу культур у світі та розв'язанню різноманітних проблем. В епоху інформаційної революції володіння мовою забезпечує високу комунікативну функціональність людини, а мовні стратегії мають бути спрямовані не лише на оволодіння основними видами мовленнєвої діяльності, ай на формування міжкультурної компетентності потенційних суб'єктів мовлення в сучасному багатомовному й багатокультурному світі
Ключові слова: модернізація освіти, мовні стратегії, глобалізація, інформаційна революція, полікультурність, комунікаційний процес.
Немає коментарів для цієї одиниці.