Психологічний аналіз навчальної діяльності учнів на уроках фізики [Текст] / Г. Касянова

Набір: 13032, Фізика та астрономія в рідній школі, 14436Основний автор-особа: Автор, Касянова, Г.Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: 2022. - № 2 (156), квітень-травень-червеньОпис: С. 17-22 : Бібліограф.: с. 22.Примітки про зміст: Ключові слова: педагогічна психологія Найменування теми як предметна рубрика: Методика викладання природничих наук Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 159.9 Психологія 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля 53 Фізика
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Фонди
Тип одиниці зберігання Поточна бібліотека Джерельна бібліотека Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
Статті з періодики Статті з періодики Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) Бібліотека ІДГУ Систематична картотека (бібліографія) 37.015.3:53 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно
Журнали Журнали Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) 37.016:82 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно PER22118056

Поняття навчальної діяльності належить до основних понять педагогічної психології. Дослідження його має не лише теоретичне, а й практичне значення, оскільки воно є необхідною передумовою вироблення ефективних засобів навчання. Хоча психологічна теорія навчальної діяльності учнів на уроках фізики ще досліджується, психологи з'ясували її механізми й структуру, особливості функціонування й формування, наблизилися до розв'язування проблем навчання та психічного розвитку учня.

Ключові слова: педагогічна психологія

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.
Поділитися

Працює на АБІС Коха