Психологічний аналіз навчальної діяльності учнів на уроках фізики [Текст] / Г. Касянова
Набір: 13032, Фізика та астрономія в рідній школі, 14436Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: 2022. - № 2 (156), квітень-травень-червеньОпис: С. 17-22 : Бібліограф.: с. 22.Примітки про зміст: Ключові слова: педагогічна психологія Найменування теми як предметна рубрика: Методика викладання природничих наук Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 159.9 Психологія 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля 53 ФізикаТип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Джерельна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код |
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | Бібліотека ІДГУ Систематична картотека (бібліографія) | 37.015.3:53 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | ||
![]() |
Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | 37.016:82 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER22118056 |
Поличне розташування: Систематична картотека (бібліографія) Зачинити оглядач полиці (Зачинити оглядач полиці)
Поняття навчальної діяльності належить до основних понять педагогічної психології. Дослідження його має не лише теоретичне, а й практичне значення, оскільки воно є необхідною передумовою вироблення ефективних засобів навчання. Хоча психологічна теорія навчальної діяльності учнів на уроках фізики ще досліджується, психологи з'ясували її механізми й структуру, особливості функціонування й формування, наблизилися до розв'язування проблем навчання та психічного розвитку учня.
Ключові слова: педагогічна психологія
Немає коментарів для цієї одиниці.