Аналітичний огляд "Можливості для реалізації соціально-емоційного навчання в рамках реформи "Нова українська школа" [Текст] / Л. Гриневич, Т. Дрожжина, О. Глоба [та ін.] ; за заг. ред. Л. Гриневич, С. Калашнікової

Вторинний автор-особа: Автор, Гриневич, Л.;Автор, Дрожжина, Т.;Автор, Глоба, О.;Автор, Заплотинська, О.;Автор, Елькін, О.;Автор, Егорова, О. ;Автор, Калужна, Г.;Автор, Марущенко, О.;Автор, Масалітіна, О.;Автор, Харченко, Н.;Автор, Бичко, Г.;Автор, Мазорчук, М. ;Автор, Сухарєв, А.;Автор, Устінов, С.;Автор, Коляда, О.;Автор, Калашнікова, С.;Автор, Літовченко, О.;Автор, Оржель, О.;Редактор, Гриневич, Л.;Редактор, Калашнікова, С.Колективний автор (вторинний): Видавець, Видавнича група "Шкільний світ"Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: Київ : Видавнича група "Шкільний світ", 2021Опис: 312 с : 1000 прим ; 60х84/8.ISBN: 978-617-7644-49-0.Примітки про зміст: Ключові слова Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Фонди
Тип одиниці зберігання Поточна бібліотека Джерельна бібліотека Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
Книги Книги Абонемент. Навчальна література Навчальний фонд Абонемент. Навчальна література Навчальний фонд 37.014.3(477) М-74 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно AN23010042
Поличне розташування: Навчальний фонд Зачинити оглядач полиці (Зачинити оглядач полиці)
37.014.3(4-6ЄС+37) Трансформаційні процеси у шкільній освіті країн Європейського Союзу та США 37.014.3(4-6ЄС+37) Трансформаційні процеси у шкільній освіті країн Європейського Союзу та США 37.014.3(4-6ЄС+37) Трансформаційні процеси у шкільній освіті країн Європейського Союзу та США 37.014.3(477) М-74 Аналітичний огляд "Можливості для реалізації соціально-емоційного навчання в рамках реформи "Нова українська школа" 37.014.3(477)"1991/2017"(08) Антологія текстів з реформування освіти в Україні: програми, концепції, проекти (1991-2017) : [хрестоматія] 37.014.3(477)"1991/2017"(08 Антологія текстів з реформування освіти в Україні: програми, концепції, проекти (1991-2017) : [хрестоматія] 37.014.3(477)"1991/2017"(08) Антологія текстів з реформування освіти в Україні: програми, концепції, проекти (1991-2017) : [хрестоматія]

В аналітичному огляді представлені результати системного аналізу можливостей та стану запровадження соціально-емоційного навчання у рамках реформи "Нова українська школа". Розкрито розуміння соціально-емоційного навчання та його значення у розвитку сучасної освіти. Аналітичний огляд представляє інтерес для широкого кола користувачів, серед яких першочергово-управлінці та дослідники, які опікуються освітньою політикою, педагогічні працівники закладів вищої освіти

Ключові слова:

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.
Поділитися

Працює на АБІС Коха