Упровадження елементів STEM-STEAM-STREAM-освіти у процес навчання природничих предметів [Текст] / М. Савчин

Набір: 13164, Біологія і хімія в рідній школі, 14593Основний автор-особа: Автор, Савчин, М. Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: 2022. - № 3-4 (146-147), липень-серпень-вересень-жовтень-листопад-груденьОпис: С. 2-66Примітки про зміст: Ключові слова: STEM-освіта, ключові компетентності, спілкування державною мовою, спілкування іноземними мовами, математична компетентність, основні компетентності у природничих науках і технологіях, інформаційно-цифрова компетентність, уміння вчитися впродовж життя, ініціативність і підприємливість, соціальна та громадянська компетентності, обізнаність та самовираження у сфері культури, екологічна грамотність і здоровий спосіб життя Найменування теми як предметна рубрика: Методика викладання природничих наук Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 37.016 Методика викладання окремих предметів
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Фонди
Тип одиниці зберігання Поточна бібліотека Джерельна бібліотека Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
Статті з періодики Статті з періодики Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) Бібліотека ІДГУ Систематична картотека (бібліографія) 373.5.013:5 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно
Журнали Журнали Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) 37.016 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно PER23010016

У контексті впровадження в освіту компетентнісного підходу відбулося оновлення змісту навчальних програм, в основу яких покладено ключові компетентності. У Концепції Нової української школи (НУШ) визначено десять ключових компетентностей. До них належать: спілкування державною (і рідною, в разі відмінності) мовою, спілкування іноземними мовами, математична компетентність, основні компетентності у природничих науках і технологіях, інформаційно-цифрова компетентність, уміння вчитися впродовж життя, ініціативність і підприємливість, соціальна та громадянська компетентності, обізнаність та самовираження у сфері культури, екологічна грамотність і здоровий спосіб життя.
Упровадженню та реалізації ключових компетентностей сприятиме використання STEM-освіти, провідними принципами якої є інтеграція та дослідницько-проєктна діяльність.
Цьому питанню велику увагу приділяє Інститут модернізації змісту освіти, що запропонував «Методичні рекомендації щодо розвитку STEM-освіти в закладах загальної середньої та позашкільної освіти у 2020/2021 навчальному році». Дано роз'яснення, що таке STEM-освіта, яка вимагає низки чи послідовності курсів або програм навчання. Це має підготувати учнівську молодь до працевлаштування після закінчення школи, подальшої освіти. XXI століття вимагає технічно складніших навичок, основою яких є точні (математика, фізика, хімія, біологія) та інші науки і їхні наукові поняття

Ключові слова: STEM-освіта, ключові компетентності, спілкування державною мовою, спілкування іноземними мовами, математична компетентність, основні компетентності у природничих науках і технологіях, інформаційно-цифрова компетентність, уміння вчитися впродовж життя, ініціативність і підприємливість, соціальна та громадянська компетентності, обізнаність та самовираження у сфері культури, екологічна грамотність і здоровий спосіб життя

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.
Поділитися

Працює на АБІС Коха