Замкнуті діти: виявляємо причину й допомагаємо впоратися з проблемою [Текст] / С. Олексенко

Набір: 13362, Вихователь-методист дошкільного закладу, 14893Основний автор-особа: Автор, Кононко, О. Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: 2023. - № 4, квітеньОпис: С. 19-24Примітки про зміст: Ключові слова: Найменування теми як предметна рубрика: Освіта. Дошкільна освіта | Психологія. Дитяча психологія Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 373.2 Дошкільна освіта | 159.9 Психологія
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Фонди
Тип одиниці зберігання Поточна бібліотека Джерельна бібліотека Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
Статті з періодики Статті з періодики Читальний зал Систематична картотека (бібліографія) Бібліотека ІДГУ Систематична картотека (бібліографія) 373.2:159.922.7:316.621 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно
Журнали Журнали Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) Доступно PER23060028

Інколи батьки й педагоги скаржаться: «Усі діти, як діти — грають разом, а він/вона сидить осторонь, проводить більшість часу на самоті». Темперамент, характер чи перші прояви замкнутості? З'ясувати це потрібно якнайшвидше, аби за потреби вчасно допомогти дитині вийти із негативного стану. У статті — про те, звідки береться дитяча замкнутість, як її розпізнати та як вибудувати корекційну роботу

Ключові слова:

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.
Поділитися

Працює на АБІС Коха