Замкнуті діти: виявляємо причину й допомагаємо впоратися з проблемою [Текст] / С. Олексенко
Набір: 13362, Вихователь-методист дошкільного закладу, 14893Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: 2023. - № 4, квітеньОпис: С. 19-24Примітки про зміст: Ключові слова: Найменування теми як предметна рубрика: Освіта. Дошкільна освіта | Психологія. Дитяча психологія Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 373.2 Дошкільна освіта | 159.9 ПсихологіяТип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Джерельна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код |
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Читальний зал Систематична картотека (бібліографія) | Бібліотека ІДГУ Систематична картотека (бібліографія) | 373.2:159.922.7:316.621 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | ||
![]() |
Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | Доступно | PER23060028 |
Поличне розташування: Систематична картотека (бібліографія) Зачинити оглядач полиці (Зачинити оглядач полиці)
373.2.09:355.01 Сигнал тривоги? Як діяти педагогу : Практичні поради щодо організації діяльності дітей у надзвичайних умовах | 373.2.09:355.01 Мистецтво жити в невизначених умовах | 373.2:159.922.7 Ігрова компетентність дошкільників: що врахувати під час оцінювання | 373.2:159.922.7:316.621 Замкнуті діти: виявляємо причину й допомагаємо впоратися з проблемою | 373.2:159.92:81 Психомовленнсвий розвиток дітей раннього віку: теорія і практика | 373.2:159.92:81 Загальний недорозвиток мовлення в дошкільників: пропедевтика та корекція | 373.2:159.92:81 Мовленнєва пасивність дошкільників, або Чому діти не хочуть говорити? |
Інколи батьки й педагоги скаржаться: «Усі діти, як діти — грають разом, а він/вона сидить осторонь, проводить більшість часу на самоті». Темперамент, характер чи перші прояви замкнутості? З'ясувати це потрібно якнайшвидше, аби за потреби вчасно допомогти дитині вийти із негативного стану. У статті — про те, звідки береться дитяча замкнутість, як її розпізнати та як вибудувати корекційну роботу
Ключові слова:
Немає коментарів для цієї одиниці.