Ще раз про критичне мислення, або як не вбити у дитині філософа [Текст] / С. Ганаба

Набір: 13364, Мистецтво та освіта, 14895Основний автор-особа: Автор, Ганаба, С. Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: 2022. - № 4(106)Опис: С. 2-6 : Бібліогр.: с. 6Примітки про зміст: Ключові слова: критичне мислення, філософія, пізнання, навчання, знання. Найменування теми як предметна рубрика: Психологія | Філософія Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 16 Логіка. Епістемологія. Теорія пізнання. Методологія та логіка науки | 159.9 Психологія
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Фонди
Тип одиниці зберігання Поточна бібліотека Джерельна бібліотека Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
Статті з періодики Статті з періодики Читальний зал Систематична картотека (бібліографія) Бібліотека ІДГУ Систематична картотека (бібліографія) [165.021:159.956]: 1: -053.4 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно
Журнали Журнали Читальний зал (бібліографія) Читальний зал (бібліографія) 37 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно PER23060030

Стаття є рецензією на книгу: Юстен Гордер. Світ Софії. Роман про історію філософії/пер. з норвезької Наталії Іваничук. Львів : Літопис, 2020.576 с. Для дитини й для філософа світ залишається чимось фантастичним і навіть загадковим і містичним. Діти є природними філософами. Ця настанова є релевантною в організації освітньої діяльності, оскільки фокусує навчальний процес на розкритті індивідуальної природи дитини, враховує її можливості, здібності й потреби в пізнавальній діяльності, навчає самостійності в отриманні нових знань і оволодінні новими методами пізнавальної та практичної діяльності. Важливим є розуміння навчання як активного процесу конструювання нових знань і стимулювання рефлексії над способами й прийомами когнітивної діяльності суб'єктів освіти, діяльності, що взаємопов'язана із реальним життям тих, хто навчається. Досягти мети в пізнанні можна за умови, що людина буде відкрита світові, який пізнає (виявлятиме здатність дивуватися й у простому бачити особливе, а складне й заплутане зможе сприйняти як очевидне).

Ключові слова: критичне мислення, філософія, пізнання, навчання, знання.

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.
Поділитися

Працює на АБІС Коха