Ще раз про критичне мислення, або як не вбити у дитині філософа [Текст] / С. Ганаба
Набір: 13364, Мистецтво та освіта, 14895Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: 2022. - № 4(106)Опис: С. 2-6 : Бібліогр.: с. 6Примітки про зміст: Ключові слова: критичне мислення, філософія, пізнання, навчання, знання. Найменування теми як предметна рубрика: Психологія | Філософія Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 16 Логіка. Епістемологія. Теорія пізнання. Методологія та логіка науки | 159.9 ПсихологіяТип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Джерельна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код |
---|---|---|---|---|---|---|
Статті з періодики | Читальний зал Систематична картотека (бібліографія) | Бібліотека ІДГУ Систематична картотека (бібліографія) | [165.021:159.956]: 1: -053.4 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | ||
Журнали | Читальний зал (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) | 37 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER23060030 |
Поличне розташування: Систематична картотека (бібліографія) Зачинити оглядач полиці (Зачинити оглядач полиці)
Стаття є рецензією на книгу: Юстен Гордер. Світ Софії. Роман про історію філософії/пер. з норвезької Наталії Іваничук. Львів : Літопис, 2020.576 с. Для дитини й для філософа світ залишається чимось фантастичним і навіть загадковим і містичним. Діти є природними філософами. Ця настанова є релевантною в організації освітньої діяльності, оскільки фокусує навчальний процес на розкритті індивідуальної природи дитини, враховує її можливості, здібності й потреби в пізнавальній діяльності, навчає самостійності в отриманні нових знань і оволодінні новими методами пізнавальної та практичної діяльності. Важливим є розуміння навчання як активного процесу конструювання нових знань і стимулювання рефлексії над способами й прийомами когнітивної діяльності суб'єктів освіти, діяльності, що взаємопов'язана із реальним життям тих, хто навчається. Досягти мети в пізнанні можна за умови, що людина буде відкрита світові, який пізнає (виявлятиме здатність дивуватися й у простому бачити особливе, а складне й заплутане зможе сприйняти як очевидне).
Ключові слова: критичне мислення, філософія, пізнання, навчання, знання.
Немає коментарів для цієї одиниці.