Кодекс честі чи конфлікт цінностей? [Текст] / О. Пронкевич
Набір: 12999, Покликання університету, 14405, Київ: РІА "ЯНКО"; "ВЕСЕЛКА", зб. наук. пр. / О. ГомілкоМова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: 2005Опис: С. 110-115Примітки про зміст: Ключові слова: університетська освіта, моральне очищення, плагіат, досвід вузів США, Кодекс честі Найменування теми як предметна рубрика: Освіта. Вища освіта | Етика Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 378 Вища освіта. Вища школа. Підготовка наукових кадрів | 17 Філософія моралі. Етика. Практична філософіяТип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Джерельна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код |
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Абонемент. Навчальна література Навчальний фонд | Абонемент. Навчальна література Навчальний фонд | 378.4(477+73) /П 48 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | AN22100026 | |
![]() |
Абонемент. Навчальна література Систематична картотека (бібліографія) | Бібліотека ІДГУ Систематична картотека (бібліографія) | 378:174:177.9-057.875 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно |
Поличне розташування: Систематична картотека (бібліографія) Зачинити оглядач полиці (Зачинити оглядач полиці)
378.147.88:004.9 Застосування технології BYOD в освітньому процесі аналітичної хімії | 378:17.022.1]:659.4](477) Побудова моделі формування іміджу закладу вищої освіти в Україні | 378:174-057.875 Міркуючи про наслідки: Що чекає український університет, якщо не відбудеться змін в етиці освіти? | 378:174:177.9-057.875 Кодекс честі чи конфлікт цінностей? | 378.22:78]-022.354(477) Наступність у підготовці бакалаврів, магістрів і докторів філософії / докторів мистецтва з музичного мистецтва в Україні | 378.2(477):78](094) Освітньо-науковий та освітньо-творчий рівні вищої музичної освіти в Україні | 378:[37.011.3 -051:78](510) Особливості навчання мистецтва школярів у Китаї: орієнтири для підготовки вчителів музики |
Ключові слова: університетська освіта, моральне очищення, плагіат, досвід вузів США, Кодекс честі
Немає коментарів для цієї одиниці.