Використання SТЕМ-освіти на уроках математики [Текст] / В.В. Коваленко
Набір: 13645, Освітній фактор, 15213Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: 2024. - № 2 (10)Опис: С. 59-62Примітки про зміст: Ключові слова: SТЕМ-освіта; SТЕМ-навчання; SТЕМ-технології; модель SТЕМ-освіти; SТЕМ-підхід; SТЕМ-компетенції. Найменування теми як предметна рубрика: Методика викладання природничих наук Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 37.016:51Методика викладання. МатематикаТип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Джерельна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код |
---|---|---|---|---|---|---|
Статті з періодики | Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | Бібліотека ІДГУ Систематична картотека (бібліографія) | 37.016:51 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | ||
Журнали | Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | 37 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER24060019 |
У статті розкривається сучасний напрям в освіті - SТЕМ-освіта. Здійснено короткий огляд абревіатури SТЕМ. Здійснено аналіз проблеми використання SТЕМ-технологій у викладанні математики. Розглядаються особливості реалізації ключових компетентностей та повсякденного використання прикладних задач різного змісту; питання підготовки викладачів, діяльність яких не обмежується викладанням власного предмету, а таких фахівців, що здатні до здійснення міждисциплінарних зв'язків та усвідомлюють значущість професійних знань в контексті соціокультурного. Наведено приклади задач з елементами SТЕМ (SТЕАМ)-освіти.
Ключові слова: SТЕМ-освіта; SТЕМ-навчання; SТЕМ-технології; модель SТЕМ-освіти; SТЕМ-підхід; SТЕМ-компетенції.
Немає коментарів для цієї одиниці.