Використання SТЕМ-освіти на уроках математики [Текст] / В.В. Коваленко

Набір: 13645, Освітній фактор, 15213Основний автор-особа: Автор, Коваленко , В.В. Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: 2024. - № 2 (10)Опис: С. 59-62Примітки про зміст: Ключові слова: SТЕМ-освіта; SТЕМ-навчання; SТЕМ-технології; модель SТЕМ-освіти; SТЕМ-підхід; SТЕМ-компетенції. Найменування теми як предметна рубрика: Методика викладання природничих наук Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 37.016:51Методика викладання. Математика
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Фонди
Тип одиниці зберігання Поточна бібліотека Джерельна бібліотека Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
Статті з періодики Статті з періодики Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) Бібліотека ІДГУ Систематична картотека (бібліографія) 37.016:51 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно
Журнали Журнали Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) 37 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно PER24060019

У статті розкривається сучасний напрям в освіті - SТЕМ-освіта. Здійснено короткий огляд абревіатури SТЕМ. Здійснено аналіз проблеми використання SТЕМ-технологій у викладанні математики. Розглядаються особливості реалізації ключових компетентностей та повсякденного використання прикладних задач різного змісту; питання підготовки викладачів, діяльність яких не обмежується викладанням власного предмету, а таких фахівців, що здатні до здійснення міждисциплінарних зв'язків та усвідомлюють значущість професійних знань в контексті соціокультурного. Наведено приклади задач з елементами SТЕМ (SТЕАМ)-освіти.

Ключові слова: SТЕМ-освіта; SТЕМ-навчання; SТЕМ-технології; модель SТЕМ-освіти; SТЕМ-підхід; SТЕМ-компетенції.

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.
Поділитися

Працює на АБІС Коха