Елементи арттерапії у роботі педагогів [Текст] / Ю. Жданович
Набір: 13790, Мистецтво та освіта, 15362Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: 2024. - № 3 (113)Опис: С. 45-50 : Бібліогр.: с. 50Примітки про зміст: Ключові слова: педагоги, учні, вихованці, заклади загальної середньої освіти, заклади позашкільної освіти, заклади початкової мистецької освіти, арттерапія, методи арттерапії, арттерапевтичні техніки, психоемоційний стан Найменування теми як предметна рубрика: Методика викладання мистецтва Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 37.016:7 Методика викладання. МистецтвоТип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Джерельна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код |
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | Бібліотека ІДГУ Систематична картотека (бібліографія) | 37.091.3:[615.85:7.011] (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | ||
![]() |
Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | 37 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER24100028 |
Поличне розташування: Систематична картотека (бібліографія) Зачинити оглядач полиці (Зачинити оглядач полиці)
37.091.33:159.955 Порівнюй та аналізуй : 20 методів і прийомів для розвитку критичного мислення | 37.091.33:159.955 7 освітніх кластерів : Критичне мислення у схемах і таблицях | 37.091.3:5 Функціональна грамотність з природничих наук PISA i природничо-наукова компетентність | 37.091.3:[615.85:7.011] Елементи арттерапії у роботі педагогів | 37.0916:821.161.2 «Кобзар» як джерело інтертексту творів Ліни Костенко | 37.0916:821.161.2 Використання елементів ейдетики на уроках української літератури | 37.0916:821.161.2 Національні основоположні підстави вивчення життя і творчості Івана Котляревського |
У статті представлено можливості використання арттерапії у роботі педагогів закладів загальної середньої, позашкільної і початкової мистецької освіти.
Розкрито вплив методів тілесно-орієнтованої терапії, вокалотерапії, музикотерапії на емоційний та фізичний стан учнів, особливості їх використання у роботі педагогів в умовах війни. Описано техніки, які педагоги можуть застосовувати в роботі з учнями під час занять, а також під час повітряних тривог з метою стабілізації, зниження тривожності, покращення психоемоційного стану учнів, ментального здоров’я, підвищення мотивації до навчання.
Ключові слова: педагоги, учні, вихованці, заклади загальної середньої освіти, заклади позашкільної освіти, заклади початкової мистецької освіти, арттерапія, методи арттерапії, арттерапевтичні техніки, психоемоційний стан
Немає коментарів для цієї одиниці.