Територія інклюзії дошкільної та початкової освіти [Текст] : методичний посібник для батьків, педагогічних працівників та фахівців соціально-психологічної сфери супроводу дітей дошкільного та молодшого шкільного віку в інклюзивному середовищі / В. П. Стойкова, Н. В. Кічук, Т. М. Лєсіна [та ін.] ; Друкується заухвалою вченої ради Ізмаїльського державного гуманітарного університету (Протокол № 3 від 17 листопада 2023)
Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: Ізмаїл : РВВ ІДГУ , 2023Опис: 208 с. : 300 прим. ; 60х84/16. Примітки про зміст: Ключові слова: дитина дошкільного та молодшого шкільного віку, сенсорне виховання, хореографічне навчання, соціалізація молодших школярів, організація ігрової діяльності, музична терапія, лікувальна фізична культура Анотація: .Найменування теми як предметна рубрика: Освіта. Інклюзивна освіта | Освіта. Дошкільна освіта Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 376 Освіта, навчання, підготовка особливих груп осіб. Спеціальні школи (інклюзивна освіта) | 37 Освіта. Виховання. Навчання. ДозвілляТип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Джерельна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код |
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Абонемент. Навчальна література Навчальний фонд | Бібліотека ІДГУ Навчальний фонд | 376.091(075.8) / Т 35 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | ML25020079 | |
![]() |
Абонемент. Навчальна література Навчальний фонд | Бібліотека ІДГУ Навчальний фонд | 376.091(075.8) / Т 35 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | ML25020080 | |
![]() |
Абонемент. Навчальна література Навчальний фонд | Бібліотека ІДГУ Навчальний фонд | 376.091(075.8) / Т 35 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | ML25020081 | |
![]() |
Абонемент. Навчальна література Навчальний фонд | Бібліотека ІДГУ Навчальний фонд | 376.091(075.8) / Т 35 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | ML25020082 | |
![]() |
Абонемент. Навчальна література Навчальний фонд | Бібліотека ІДГУ Навчальний фонд | 376.091(075.8) / Т 35 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | ML25020078 |
Поличне розташування: Навчальний фонд Зачинити оглядач полиці (Зачинити оглядач полиці)
Методичний посібник «Теорія інклюзії дошкільної та початкової освіти» підготований до друку в рамках проекту «Реабілітація дітей та молоді з особливими освітніми потребами: організація реабілітаційного центру при педагогічному факультеті Ізмаїльського державного гуманітарного університету (Одеська область, Україна)».
Головною метою проекту є надання дітям з особливими освітніми потребами півдня Одеської області можливості всебічного розвитку та активного соціального життя і інтеграції до суспільства через створення Центру комплексної реабілітації у місті Ізмаїл (далі Центр) на базі педагогічного факультету Ізмаїльського державного гуманітарного університету. Функціями Центру є проведення комплексу заходів щодо ранньої соціальної, психологічної, психолого-педагогічної реабілітації; проведення комплексної онлайн та офлайн психолого-педагогічної оцінки розвитку дітей з особливими освітніми потребами, надання їм психолого-педагогічних послуг та забезпечення їх системним кваліфікованим супроводом; підготовка батьків або законних представників осіб до продовження (у разі потреби) реабілітаційних заходів поза Центром.
У цьому посібнику представлені науково-методичні орієнтири розвитку дошкільної та початкової освіти, методичні рекомендації педагогічним працівникам, фахівцям соціально-психологічної сфери, батькам щодо супроводу дітей дошкільного та молодшого шкільного віку в інклюзивному середовищі.
Ключові слова: дитина дошкільного та молодшого шкільного віку, сенсорне виховання, хореографічне навчання, соціалізація молодших школярів, організація ігрової діяльності, музична терапія, лікувальна фізична культура
Немає коментарів для цієї одиниці.