Територія інклюзії дошкільної та початкової освіти [Текст] : методичний посібник для батьків, педагогічних працівників та фахівців соціально-психологічної сфери супроводу дітей дошкільного та молодшого шкільного віку в інклюзивному середовищі / В. П. Стойкова, Н. В. Кічук, Т. М. Лєсіна [та ін.] ; Друкується заухвалою вченої ради Ізмаїльського державного гуманітарного університету (Протокол № 3 від 17 листопада 2023)

Колективний автор (основний): Альтернативний автор-особа: Авторський колектив, керівник, Стойкова, В. П.;Авторський колектив, учасник, Кічук , Н. В.;Авторський колектив, учасник, Лєсіна , Т. М.;Авторський колектив, учасник, Кічук , А. В.;Авторський колектив, учасник, Іванова , Д. Г.;Авторський колектив, учасник, Звєкова , В. К.;Авторський колектив, учасник, Шевчук , А. С.;Авторський колектив, учасник, Бухнієва , О. А.;Авторський колектив, учасник, Сараєва , І. В.;Авторський колектив, учасник, Сич , Ю. І.;Авторський колектив, учасник, Звєкова , С. М.Вторинний автор-особа: Рецензент, Кіліченко , О. І., кандидатка педагогічних наук, доцентка кафедри початкової освіти Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника;Рецензент, Замашкіна , О. Д., кандидатка педагогічних наук, доцентка кафедри права і соціальної роботи Ізмаїльського державного гуманітарного університету ;Рецензент, Дамер , В. М., директорка Комунального закладу дошкільної освіти комбінованого типу ясла-садок № 33 «Теремок» (м. Ізмаїл) Колективний автор (вторинний): Видавець, РВВ ІДГУМова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: Ізмаїл : РВВ ІДГУ , 2023Опис: 208 с. : 300 прим. ; 60х84/16. Примітки про зміст: Ключові слова: дитина дошкільного та молодшого шкільного віку, сенсорне виховання, хореографічне навчання, соціалізація молодших школярів, організація ігрової діяльності, музична терапія, лікувальна фізична культура Анотація: .Найменування теми як предметна рубрика: Освіта. Інклюзивна освіта | Освіта. Дошкільна освіта Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 376 Освіта, навчання, підготовка особливих груп осіб. Спеціальні школи (інклюзивна освіта) | 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Фонди
Тип одиниці зберігання Поточна бібліотека Джерельна бібліотека Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
Навчальні видання Навчальні видання Абонемент. Навчальна література Навчальний фонд Бібліотека ІДГУ Навчальний фонд 376.091(075.8) / Т 35 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно ML25020079
Навчальні видання Навчальні видання Абонемент. Навчальна література Навчальний фонд Бібліотека ІДГУ Навчальний фонд 376.091(075.8) / Т 35 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно ML25020080
Навчальні видання Навчальні видання Абонемент. Навчальна література Навчальний фонд Бібліотека ІДГУ Навчальний фонд 376.091(075.8) / Т 35 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно ML25020081
Навчальні видання Навчальні видання Абонемент. Навчальна література Навчальний фонд Бібліотека ІДГУ Навчальний фонд 376.091(075.8) / Т 35 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно ML25020082
Навчальні видання Навчальні видання Абонемент. Навчальна література Навчальний фонд Бібліотека ІДГУ Навчальний фонд 376.091(075.8) / Т 35 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно ML25020078
Поличне розташування: Навчальний фонд Зачинити оглядач полиці (Зачинити оглядач полиці)
376.091(075.8) / Т 35 Територія інклюзії дошкільної та початкової освіти : методичний посібник для батьків, педагогічних працівників та фахівців соціально-психологічної сфери супроводу дітей дошкільного та молодшого шкільного віку в інклюзивному середовищі 376.091(075.8) / Т 35 Територія інклюзії дошкільної та початкової освіти : методичний посібник для батьків, педагогічних працівників та фахівців соціально-психологічної сфери супроводу дітей дошкільного та молодшого шкільного віку в інклюзивному середовищі 376.091(075.8) / Т 35 Територія інклюзії дошкільної та початкової освіти : методичний посібник для батьків, педагогічних працівників та фахівців соціально-психологічної сфери супроводу дітей дошкільного та молодшого шкільного віку в інклюзивному середовищі 376.091(075.8) / Т 35 Територія інклюзії дошкільної та початкової освіти : методичний посібник для батьків, педагогічних працівників та фахівців соціально-психологічної сфери супроводу дітей дошкільного та молодшого шкільного віку в інклюзивному середовищі 376.091+821](075.8) /В 20 Інклюзія персоналістична : [худож.-навч. вид. : для соц. педагогів., соц. працівників, учителів, студ. вищ. навч. закладів] 376:364.694.056.26 /Я-44 Як організувати інноваційні соціальні послуги для дітей з особливими потребами. Моделі та документи. Рання інтеграція та інклюзивне навчання 376:37](072)=161.2=161.1=111 /О-72 Освіта осіб з особливими потребами шляхи розбудови : наук.- метод. зб. : Вип. 12

Методичний посібник «Теорія інклюзії дошкільної та початкової освіти» підготований до друку в рамках проекту «Реабілітація дітей та молоді з особливими освітніми потребами: організація реабілітаційного центру при педагогічному факультеті Ізмаїльського державного гуманітарного університету (Одеська область, Україна)».
Головною метою проекту є надання дітям з особливими освітніми потребами півдня Одеської області можливості всебічного розвитку та активного соціального життя і інтеграції до суспільства через створення Центру комплексної реабілітації у місті Ізмаїл (далі Центр) на базі педагогічного факультету Ізмаїльського державного гуманітарного університету. Функціями Центру є проведення комплексу заходів щодо ранньої соціальної, психологічної, психолого-педагогічної реабілітації; проведення комплексної онлайн та офлайн психолого-педагогічної оцінки розвитку дітей з особливими освітніми потребами, надання їм психолого-педагогічних послуг та забезпечення їх системним кваліфікованим супроводом; підготовка батьків або законних представників осіб до продовження (у разі потреби) реабілітаційних заходів поза Центром.
У цьому посібнику представлені науково-методичні орієнтири розвитку дошкільної та початкової освіти, методичні рекомендації педагогічним працівникам, фахівцям соціально-психологічної сфери, батькам щодо супроводу дітей дошкільного та молодшого шкільного віку в інклюзивному середовищі.

Ключові слова: дитина дошкільного та молодшого шкільного віку, сенсорне виховання, хореографічне навчання, соціалізація молодших школярів, організація ігрової діяльності, музична терапія, лікувальна фізична культура

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.
Поділитися

Працює на АБІС Коха