Редакторське опрацювання соціальних мереж: підходи до створення контенту з метою формування позитивного іміджу компанії / Вероніка Голівць, Радміла Сегол

Набір: 1407, Вісник книжкової палати, 1637Основний автор-особа: Автор, Голівць, В.Альтернативний автор-особа: Автор, Сегол, Р.Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: 2018. - № 5 (262)Опис: С. 17-19 : Бібліогр.: С. 19-20Примітки про зміст: Ключові слова: медіамаркетинг, редагування Анотація: Проаналізовано особливості створення контенту для соціальних мереж, наведено практичні поради для фахівців із соціального мадіамаркетингу задля просування компанії або бренду, формування іх позитивного іміджу.Найменування теми як предметна рубрика: Соціологія | Маркетинг | Паблік рилейшнз | Інформаційна діяльність Тематика: 1370Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 316.77 Соціальний зв'язок. Соціологія зв’язку. Комунікації (соціальні мережі) | 339.138 Маркетинг | 659 Реклама. Система інформації. Служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз)
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Фонди
Тип одиниці зберігання Поточна бібліотека Джерельна бібліотека Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
Статті з періодики Статті з періодики Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) 316 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно PER18070151
Журнали Журнали Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) 02 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно PER18070149

Ключові слова: медіамаркетинг, редагування

Проаналізовано особливості створення контенту для соціальних мереж, наведено практичні поради для фахівців із соціального мадіамаркетингу задля просування компанії або бренду, формування іх позитивного іміджу

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.
Поділитися

Працює на АБІС Коха