Дитина із труднощами у навчанні [Текст] : Навчально-методичний посібник / Л. І. Прохоренко
Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: Харків : Вид-во «Ранок», ВГ «Кенгуру», 2018Опис: 48 с. : 3000 прим ; 70х100/16ISBN: 978-617-09-3798-8.Серія: Інклюзивне навчання за нозологіямиПримітки про зміст: ключові слова Анотація: Ця книжка призначена для батьків дітей, у яких виявлено порушення когнітивного розвитку, тобто кмітливості, здатності сприймати нову інформацію і запам'ятовувати її, уваги, мовлення, орієнтації у просторі і часі, рухових навичок. Автор розповідає про причини цих порупіень, акцентує увагу на тому, чому цим дітям украй необхідна допомога дорослих, надає конкретні поради щодо розвитку такої дитини. Книжка містить відповіді на багато питань, а саме: як формувати мовлення, як навчати дитину грати, як формувати знання про довкілля, як розвивати розумову діяльність дитини. Крім того, автор розповідає, як дорослим слід поводитися із всиновленими дітьми з такими порушеннями, чого слід уникати у вихованні..Найменування теми як предметна рубрика: Освіта. Вища освіта | Освіта. Інклюзивна освіта Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 376 Освіта, навчання, підготовка особливих груп осіб. Спеціальні школи (інклюзивна освіта) | 378 Вища освіта. Вища школа. Підготовка наукових кадрівТип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Джерельна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код |
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Абонемент. Навчальна література Навчальний фонд | Бібліотека ІДГУ Навчальний фонд | 376-056.2/3(036) / П 84 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | ML25020117 |
Поличне розташування: Навчальний фонд Зачинити оглядач полиці (Зачинити оглядач полиці)
ключові слова:
Ця книжка призначена для батьків дітей, у яких виявлено порушення когнітивного розвитку, тобто кмітливості, здатності сприймати нову інформацію і запам'ятовувати її, уваги, мовлення, орієнтації у просторі і часі, рухових навичок. Автор розповідає про причини цих порупіень, акцентує увагу на тому, чому цим дітям украй необхідна допомога дорослих, надає конкретні поради щодо розвитку такої дитини.
Книжка містить відповіді на багато питань, а саме: як формувати мовлення, як навчати дитину грати, як формувати знання про довкілля, як розвивати розумову діяльність дитини. Крім того, автор розповідає, як дорослим слід поводитися із всиновленими дітьми з такими порушеннями, чого слід уникати у вихованні.
Немає коментарів для цієї одиниці.