Психологія конфліктності юнаків в умовах військового стану [Текст] : Навчально-методичний посібник (для студентів спеціальностей: 053 Психологія. Освітня програма: Психологія; 053 Психологія. Освітня програма: Психологія: клінічна психологія; 231 Соціальна робота. Освітня програма: Соціальна робота. Соціально-психологічна реабілітація)

Основний автор-особа: Автор, Макарчук , Н.О.Альтернативний автор-особа: Автор, Куліненко , Л.Б. Вторинний автор-особа: Рецензент, Кічук , А., доктор психологічних наук, доцент кафедри загальної та практичної психології ІДГУ;Рецензент, Попелюшко, Р. , доктор психологічних наук, доцент кафедри інфраструктури та інноваційних технологій Державного університету інфраструктури та технологій;Рецензент, Котляр , Л., кандидат психологічних наук, доцент кафедри практичної психології ОНМУКолективний автор (вторинний): Видавець, ІДГУМова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: Ізмаїл : ІДГУ, 2024Опис: 139 с. : Бібліогр. : с. 105 -111. - 300 пр ; 60х84/16.Примітки про зміст: Ключові слова Анотація: У навчально-методичному посібнику розглядаються теоретичні основи, психологічний зміст і особистісні детермінанти конфліктності та її подолання. Визначено специфічні змістовні характеристики конфліктності в юнацькому віці, сутнісні особливості особистісних детермінант її виникнення та подолання. В навчально-методичному посібнику обґрунтовано особистісно-детермінований підхід до подолання конфліктності, надано програму психопрофілактики та її психокорекції в юнацькому віці, описано структуру і зміст психотехнік активізації особистісних детермінант подолання конфліктів і конфліктності у сучасного студентства. Рекомендується для студентів-психологів, практичних та клінічних психологів, для науковців у галузі психології, в соціальній реабілітації, викладачів і аспірантів, для практичних психологів освітянської галузі, які цікавляться проблематикою психології особистості та практичної психології конфліктів. .Найменування теми як предметна рубрика: Психологія | Соціальна робота. Соціальна психологія Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 159.9 Психологія
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Фонди
Тип одиниці зберігання Поточна бібліотека Джерельна бібліотека Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
Навчальні видання Навчальні видання Абонемент. Навчальна література Навчальний фонд Бібліотека ІДГУ Навчальний фонд 159.964.21(075.8) / М 15 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно ML25020224
Навчальні видання Навчальні видання Абонемент. Навчальна література Навчальний фонд Бібліотека ІДГУ Навчальний фонд 159.964.21(075.8) / М 15 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно ML25020225
Поличне розташування: Навчальний фонд Зачинити оглядач полиці (Зачинити оглядач полиці)
159.964 Психологія потаємного "Я" : монографія 159.964.1:37.064](07) /П 86 Ні! Конфліктам між педагогами й батьками 159.964.21(075.8) / М 15 Психологія конфліктності юнаків в умовах військового стану : Навчально-методичний посібник (для студентів спеціальностей: 053 Психологія. Освітня програма: Психологія; 053 Психологія. Освітня програма: Психологія: клінічна психологія; 231 Соціальна робота. Освітня програма: Соціальна робота. Соціально-психологічна реабілітація) 159.964.21(075.8) / М 15 Психологія конфліктності юнаків в умовах військового стану : Навчально-методичний посібник (для студентів спеціальностей: 053 Психологія. Освітня програма: Психологія; 053 Психологія. Освітня програма: Психологія: клінічна психологія; 231 Соціальна робота. Освітня програма: Соціальна робота. Соціально-психологічна реабілітація) 159.964.26 /С-50 Думати, як Зигмунд Фрейд 159.9:7 Психология искусства 159.9:7 /А 87 Арт-терапія та арт-педагогіка в допомогу батькам та дітям в складних ситуаціях : Збірник

Ключові слова:

У навчально-методичному посібнику розглядаються теоретичні основи, психологічний зміст і особистісні детермінанти конфліктності та її подолання. Визначено специфічні змістовні характеристики конфліктності в юнацькому віці, сутнісні особливості особистісних детермінант її виникнення та подолання. В навчально-методичному посібнику обґрунтовано особистісно-детермінований підхід до подолання конфліктності, надано програму психопрофілактики та її психокорекції в юнацькому віці, описано структуру і зміст психотехнік активізації особистісних детермінант подолання конфліктів і конфліктності у сучасного студентства. Рекомендується для студентів-психологів, практичних та клінічних психологів, для науковців у галузі психології, в соціальній реабілітації, викладачів і аспірантів, для практичних психологів освітянської галузі, які цікавляться проблематикою психології особистості та практичної психології конфліктів.

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.
Поділитися

Працює на АБІС Коха