Педагогіка і психологія : Вісник НАПН України / НАПН України ; гол. ред. В. Г. Кремень, № 2 (99)
Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: 2018, Київ : Педагогічна пресаОпис: 95 сISSN: 2304-0629.Примітки про зміст: В. І. Луговий, О. М. Слюсаренко, Ж. В. Таланова. Сітовий досвід для створення національного рейтингу закладів вищої освіти - С. 5 В. С. Пономаренко. Класифікація методів рейтенгування закладів вищої освіти України - С. 24 С. В. Курбатов. Сучасні методологічні підходи до розробки університетських рейтингів - С. 37 П. Ю. Саух. Проблема оптимізації мережі закладів вищої освіти в контексті національного університетського рейтингу - С. 43 В. С. Бакіров. Універсалізм і партикуляризм у рейтингуванні університетів - С.50 Ю. Ф. Зінковський, Г. О. Мірських. Психологічні властивості фахівця як умова його професійної успішності - С. 53 Jan Sikora. Dilemmas of pedagogical theory and practice in solving human problems in contemporary - С. 60 О. Ю. Чекстере. Дослідження мотивації навчання в парадигмі когнітивної психології - С. 66 Н. П. Дічек. Англомовна макаренкіана у ХХІ столітті: стан і методи інтерпретації - С. 72 Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля Ресурси он-лайн: Педагогічна пресаТип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Джерельна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код |
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | 37 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER18070164 |
Науково-теоретичний та інформаційний вісник НАПН України.
Видається з вересня 1993 року
В. І. Луговий, О. М. Слюсаренко, Ж. В. Таланова. Сітовий досвід для створення національного рейтингу закладів вищої освіти - С. 5 В. С. Пономаренко. Класифікація методів рейтенгування закладів вищої освіти України - С. 24 С. В. Курбатов. Сучасні методологічні підходи до розробки університетських рейтингів - С. 37 П. Ю. Саух. Проблема оптимізації мережі закладів вищої освіти в контексті національного університетського рейтингу - С. 43 В. С. Бакіров. Універсалізм і партикуляризм у рейтингуванні університетів - С.50 Ю. Ф. Зінковський, Г. О. Мірських. Психологічні властивості фахівця як умова його професійної успішності - С. 53 Jan Sikora. Dilemmas of pedagogical theory and practice in solving human problems in contemporary - С. 60 О. Ю. Чекстере. Дослідження мотивації навчання в парадигмі когнітивної психології - С. 66 Н. П. Дічек. Англомовна макаренкіана у ХХІ столітті: стан і методи інтерпретації - С. 72
Немає коментарів для цієї одиниці.