Наш помічник ейдетика [Текст] : Теорія і практика (продовження) / Тетяна Таран
Набір: 1706, English, 1962Мова: багатомовність.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: 2018. — № 12 (732), JuneОпис: С. 8-11. - Бібліогр.:с. 11Примітки про зміст: Ключові слова: пам'ять Анотація: Розвинути пам'ять можливо і потрібно. Треба лише знайти підхід до кожного учня, з'ясувати, який тип пам'яті в нього переважає, наскільки пам'ять розвинена вже тепер... Для цього існують спеціальні тести, й про це йшлося в попередньому номері. Тепер же час з'ясувати, що робити далі. Отже, пропонуємо ігри та вправи, що змусять пам'ять працювати..Найменування теми як предметна рубрика: Методика викладання англійської мови | Психологія. Практична психологія Тематика: 1833 | 1036 | 889Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 37.016:811.111 Методика викладання. Англійська моваТип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Джерельна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код |
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | 37.016:811.111 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER18070475 | |
![]() |
Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | 37.016:811.111 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER18070477 |
Ключові слова: пам'ять
Розвинути пам'ять можливо і потрібно. Треба лише знайти підхід до кожного учня, з'ясувати, який тип пам'яті в нього переважає, наскільки пам'ять розвинена вже тепер... Для цього існують спеціальні тести, й про це йшлося в попередньому номері. Тепер же час з'ясувати, що робити далі. Отже, пропонуємо ігри та вправи, що змусять пам'ять працювати.
Немає коментарів для цієї одиниці.