Літературні спостереження в школі як вид діяльності [Текст] / Юрій Бондаренко
Набір: 1766, Українська мова і література в школі, 2023Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: 2018. — № 3 (138)Опис: С. 30-33. - Бібліогр.: С. 33Примітки про зміст: Ключові слова: переказ | опис Анотація: У статті означено роль текстуального спостереження в організації навчального процесу під час вивчення літератури. Автор розкриває етапи відповідної діяльності, цілеспрямованість завдань, демонструє способи розв'язання тих дидактичних проблем, які можна вирішити саме з допомогою літературного спостереження. Одна з провідних думок - якість осмислення учнями художнього матеріалу безпосередньо залежить від яскравості і глибини одержаних вражень.Найменування теми як предметна рубрика: Методика викладання всесвітньої літератури Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 37.016:811.161.2 Методика викладання. Українська моваТип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Джерельна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код |
---|---|---|---|---|---|---|
Статті з періодики | Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | 371.5.016:821.161 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER18070542 | |
Журнали | Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | 37.016:811.161.2 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER18070536 |
Ключові слова: переказ | опис
У статті означено роль текстуального спостереження в організації навчального процесу під час вивчення літератури. Автор розкриває етапи відповідної діяльності, цілеспрямованість завдань, демонструє способи розв'язання тих дидактичних проблем, які можна вирішити саме з допомогою літературного спостереження. Одна з провідних думок - якість осмислення учнями художнього матеріалу безпосередньо залежить від яскравості і глибини одержаних вражень
Немає коментарів для цієї одиниці.