Засоби допоміжної та альтернативної комунікації : види мов, які полегшують соціальну комунікацію дитини / Наталія Лаєвська, Віта Дорошенко [Текст]
Набір: 1972, Психолог, 2229Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: 2018. — № 13-14 (637-638)Опис: С. 36-49Примітки про зміст: Ключові слова Анотація: Побудова суспільних відносин неможлива без спілкування. Діти, які не розмовляють, а особливо діти з аутизмом, відчувають при цьому значні труднощі. Щоб вони змогли набути важливу комунікативну навичку , потрібно створити умови для збільшення їхньої мотивації до спілкування. Тобто спілкування почнеться лише за ініціативи дитини, а не за командою дорослого.Найменування теми як предметна рубрика: Психологія. Дитяча психологія | Освіта. Інклюзивна освіта Тематика: 2244 | 1374 | 4029 | 1383 | 919Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 159.9 ПсихологіяТип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Джерельна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код |
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | 159.9 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER18070748 | |
![]() |
Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | 37 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER18070743 |
Ключові слова:
Побудова суспільних відносин неможлива без спілкування. Діти, які не розмовляють, а особливо діти з аутизмом, відчувають при цьому значні труднощі. Щоб вони змогли набути важливу комунікативну навичку , потрібно створити умови для збільшення їхньої мотивації до спілкування. Тобто спілкування почнеться лише за ініціативи дитини, а не за командою дорослого
Немає коментарів для цієї одиниці.