Інтерактивні діалоги - шлях до серця дитини : огляд моделей взаємодії психологічної служби освітнього закладу з батьками / Олена Краснік [Текст]

Набір: 1972, Психолог, 2229Основний автор-особа: Автор, Краснік, О.Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: 2018. — № 13-14 (637-638)Опис: С. 50-57Примітки про зміст: Ключові слова Анотація: З усіх фахівців, які працюють із дітьми, шкільний психолог знаходиться в найбільш неоднозначній ситуації. Сама назва "шкільний" наголошує, що він має працювати насамперед із учнями. Проте кожний шкільний психолог знає, що діти не мають власних психологічних проблем, оскільки їхні проблеми - відбиття проблем батьків..Найменування теми як предметна рубрика: Психологія. Дитяча психологія Тематика: 1083Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 159.9 Психологія
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Фонди
Тип одиниці зберігання Поточна бібліотека Джерельна бібліотека Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
Статті з періодики Статті з періодики Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) 159.9 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно PER18070749
Газети Газети Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) 37 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно PER18070743

Ключові слова:

З усіх фахівців, які працюють із дітьми, шкільний психолог знаходиться в найбільш неоднозначній ситуації. Сама назва "шкільний" наголошує, що він має працювати насамперед із учнями. Проте кожний шкільний психолог знає, що діти не мають власних психологічних проблем, оскільки їхні проблеми - відбиття проблем батьків.

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.
Поділитися

Працює на АБІС Коха