Інтерактивні діалоги - шлях до серця дитини : огляд моделей взаємодії психологічної служби освітнього закладу з батьками / Олена Краснік [Текст]
Набір: 1972, Психолог, 2229Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: 2018. — № 13-14 (637-638)Опис: С. 50-57Примітки про зміст: Ключові слова Анотація: З усіх фахівців, які працюють із дітьми, шкільний психолог знаходиться в найбільш неоднозначній ситуації. Сама назва "шкільний" наголошує, що він має працювати насамперед із учнями. Проте кожний шкільний психолог знає, що діти не мають власних психологічних проблем, оскільки їхні проблеми - відбиття проблем батьків..Найменування теми як предметна рубрика: Психологія. Дитяча психологія Тематика: 1083Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 159.9 ПсихологіяТип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Джерельна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код |
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | 159.9 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER18070749 | |
![]() |
Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | 37 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER18070743 |
Ключові слова:
З усіх фахівців, які працюють із дітьми, шкільний психолог знаходиться в найбільш неоднозначній ситуації. Сама назва "шкільний" наголошує, що він має працювати насамперед із учнями. Проте кожний шкільний психолог знає, що діти не мають власних психологічних проблем, оскільки їхні проблеми - відбиття проблем батьків.
Немає коментарів для цієї одиниці.