Диво власноруч [Текст] / Г. В. Кабула : Фрагмент підгрупового заняття для дітей з ФФНМ (капацизми) з використанням ІКТ, театру тіней та равликотерапія
Набір: 2020, Логопед, 2276Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: 2018. — № 7 (91)Опис: С. 36-38Примітки про зміст: Ключові слова: капацизм | ІКТ | равликотерапія | театр тіней Анотація: Програмовий зміст: диференціювати звуки [з]-[ж] у словах, словосполученнях, реченнях; розвивати фонематичне сприймання, мовленнєве дихання, дрібну моторику, увагу, пам’ять, логічне мислення, уяву, координацію рухів у просторі; удосконалювати вміння та навички безпомилкового вживання поставлених звуків; розвивати самоконтроль; розвивати зв’язне мовлення; збагачувати активний словник віршиками; учити дітей отримувати задоволення від позитивного результату власної діяльності; виховувати старанність, акуратність, витримку, дисциплінованість, уміння працювати в колективі..Найменування теми як предметна рубрика: Освіта. Спеціальна освіта. Логопедія | Освіта. Інклюзивна освіта | Освіта. Дошкільна освіта Тематика: 1009 | 1015 | 1045 | 1101 | 1469Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 376 Освіта, навчання, підготовка особливих груп осіб. Спеціальні школи (інклюзивна освіта)Тип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Джерельна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код |
---|---|---|---|---|---|---|
Журнали | Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | 376 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER18080005 | |
Статті з періодики | Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | 376 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER18080013 |
Ключові слова: капацизм | ІКТ | равликотерапія | театр тіней
Програмовий зміст:
диференціювати звуки [з]-[ж] у словах, словосполученнях, реченнях;
розвивати фонематичне сприймання, мовленнєве дихання, дрібну моторику, увагу, пам’ять, логічне мислення, уяву, координацію рухів у просторі;
удосконалювати вміння та навички безпомилкового вживання поставлених звуків; розвивати самоконтроль;
розвивати зв’язне мовлення;
збагачувати активний словник віршиками;
учити дітей отримувати задоволення від позитивного результату власної діяльності;
виховувати старанність, акуратність, витримку, дисциплінованість, уміння працювати в колективі.
Немає коментарів для цієї одиниці.