Класифікація музичних ігор як педагогічного інструментарію формування творчих умінь молодших школярів [Текст] / Микола Шуть

Набір: 2180, Мистецтво та освіта, 2439Основний автор-особа: Автор, Шуть, М.Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: 2018. — № 2 (88)Опис: С. 2-7. - Бібліогр.: с. 7Примітки про зміст: Ключові слова: музичні ігри Анотація: Актуалізується проблема творчості учнів початкової школи в процесі використання у шкільному навчанні мистецтва музичних ігор. Запропоновано авторську класифікацію музичних ігор, які відповідають провідним видам музичної діяльності та включають такі різновиди, як музикознавчі, інтерпретаційно-виконавські та імпровізаційно-композиторські. У кожному підвиді автором виокремлено класи і підкласи музичних ігор, систематичне використання яких на уроках у початковій школі сприятиме формуванню конкретних творчих умінь молодших школярів, опис яких надано в таблицях.Найменування теми як предметна рубрика: Методика викладання музики Тематика: 954 | 1036 | 1067Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 37.016 Методика викладання окремих предметів
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Фонди
Тип одиниці зберігання Поточна бібліотека Джерельна бібліотека Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
Журнали Журнали Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) 37 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно PER18080168
Статті з періодики Статті з періодики Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) 37.015.31:373.2:78.091 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно PER18080169

Ключові слова: музичні ігри

Актуалізується проблема творчості учнів початкової школи в процесі використання у шкільному навчанні мистецтва музичних ігор. Запропоновано авторську класифікацію музичних ігор, які відповідають провідним видам музичної діяльності та включають такі різновиди, як музикознавчі, інтерпретаційно-виконавські та імпровізаційно-композиторські. У кожному підвиді автором виокремлено класи і підкласи музичних ігор, систематичне використання яких на уроках у початковій школі сприятиме формуванню конкретних творчих умінь молодших школярів, опис яких надано в таблицях

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.
Поділитися

Працює на АБІС Коха