Сучасні тенденції хореографічної освіти на Кіровоградщині [Текст] / Ірина Мурована
Набір: 2180, Мистецтво та освіта, 2439Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: 2018. — № 2 (88)Опис: С. 52-55. - Бібліогр.: с. 55Примітки про зміст: Ключові слова Анотація: Здійснено аналіз форм роботи і методів навчання в дитячих хореографічних колективах при загальноосвітніх навчальних та позашкільних закладах у період кінця ХХ – початку ХХI ст. на Кіровоградщині. Висвітлено тенденції розвитку хореографічної освіти, що засвідчують її модернізацію в означений період: систематизація та структурне оновлення змістовної складової системи хореографічної освіти; пошук нових форм і методів хореографічного навчання, застосування інноваційних педагогічних технологій у роботі з дитячими хореографічними колективами; навчання за принципом неперервності та послідовності. Проаналізовано основні форми забезпечення наступності хореографічної освіти..Найменування теми як предметна рубрика: Мистецтво. Хореографічне мистецтво | Освіта. Позашкільна освіта Тематика: 4004Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 37.016 Методика викладання окремих предметівТип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Джерельна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код |
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | 37:92.8(477.65) (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER18080175 | |
![]() |
Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | 37 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER18080168 |
Ключові слова:
Здійснено аналіз форм роботи і методів навчання в дитячих хореографічних колективах при загальноосвітніх навчальних та позашкільних закладах у період кінця ХХ – початку ХХI ст. на Кіровоградщині. Висвітлено тенденції розвитку хореографічної освіти, що засвідчують її модернізацію в означений період: систематизація та структурне оновлення змістовної складової системи хореографічної освіти; пошук нових форм і методів хореографічного навчання, застосування інноваційних педагогічних технологій у роботі з дитячими хореографічними колективами; навчання за принципом неперервності та послідовності. Проаналізовано основні форми забезпечення наступності хореографічної освіти.
Немає коментарів для цієї одиниці.