Особливості розвитку дрібної моторики та дотикового сприйняття дітей з порушенням зору [текст] / О. І. Кропивна
Набір: 2218, Дитина з особливими потребами, 2515Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: 2018. — № 8 (44)Опис: С. 9-12Примітки про зміст: Ключові слова Анотація: Діти з порушеннями зору — це особлива група дітей, які пізнають світ за допомогою дотику і рухово-тактильної чутливості..Найменування теми як предметна рубрика: Освіта. Інклюзивна освіта Тематика: 1131Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 376 Освіта, навчання, підготовка особливих груп осіб. Спеціальні школи (інклюзивна освіта)Тип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Джерельна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код |
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | 376 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER18080240 | |
![]() |
Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | 376 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER18080241 |
Ключові слова:
Діти з порушеннями зору — це особлива група дітей, які пізнають світ за допомогою дотику і рухово-тактильної чутливості.
Немає коментарів для цієї одиниці.