Формування культурологічної компетентності учнів під час вивчення іноземних мов за європейським виміром [Текст] / В. І. Скрипник, О. О. Скрипник

Набір: 2244, Управління школою, 2542Основний автор-особа: Автор, Скрипник, В. І.Альтернативний автор-особа: Автор, Скрипник , О. О.Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: 2018. — № 22-24 (574-576)Опис: С. 29-45. - Бібліогр.: с. 45Примітки про зміст: Ключові слова Анотація: У статті визначено поняття культурологічної компетентності та її складові, європейський вимір освіти, принципи формування культурологічної компетентності; здійснено аналіз критеріїв, показників і рівнів сформованості культурологічної компетентності учнів-старшокласників та вчителів іноземної мови; наведено діагностичні методики для визначення рівнів її сформованості; охарактеризовано практичні шляхи формування культурологічної компетентності засобами іноземних мов..Найменування теми як предметна рубрика: Методика викладання іноземних мов Тематика: реформа освіти | старша школа | ключові компетентності Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Фонди
Тип одиниці зберігання Поточна бібліотека Джерельна бібліотека Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
Журнали Журнали Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) 37 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно PER18080266
Статті з періодики Статті з періодики Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) 37.016 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно PER18080269

Ключові слова:

У статті визначено поняття культурологічної компетентності та її складові, європейський вимір освіти, принципи формування культурологічної компетентності; здійснено аналіз критеріїв, показників і рівнів сформованості культурологічної компетентності учнів-старшокласників та вчителів іноземної мови; наведено діагностичні методики для визначення рівнів її сформованості; охарактеризовано практичні шляхи формування культурологічної компетентності засобами іноземних мов.

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.
Поділитися

Працює на АБІС Коха