Цифровий семплінг у контексті дотримання авторського права на музичні твори [Текст] / Валентина Троцька

Набір: 224, Теорія і практика інтелектуальної власності, 386Основний автор-особа: Автор, Троцька, В.Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: 2017. - № 6 (98)Опис: С. 22 - 31. - Бібліогр.: С 29 - 30Примітки про зміст: Ключові слова: семплінг, реклама Найменування теми як предметна рубрика: Право. Авторське право | Мистецтво. Музичне мистецтво | Мережа Internet | Паблік рилейшнз Тематика: 1314Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 659 Реклама. Система інформації. Служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз) | 347.78 Мистецька та літературна власність. Авторське право в літературі та мистецтві | 78 Музика
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Фонди
Тип одиниці зберігання Поточна бібліотека Джерельна бібліотека Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
Статті з періодики Статті з періодики Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) 34 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно ML18050254
Журнали Журнали Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) 347.77 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно PER18050228

Ключові слова: семплінг, реклама,

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.
Поділитися

Працює на АБІС Коха