Екологізм мистецької освіти в контексті освітньої інтеграції: досвід концептуального пошуку [Текст] / Галина Сергіївна Тарасенко

Набір: 2580, Мистецтво та освіта, 2883Основний автор-особа: Автор, Тарасенко , Г. С.Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: 2018. — № 3 (89)Опис: С. 2 - 6. - Бібліогр.: С. 6Примітки про зміст: Ключові слова Анотація: У статті презентоване методологічне обґрунтування ціннісних підходів до інтегрованого навчання школярів засобами реалізації еколого-виховного потенціалу мистецтва й використання концептосфери художньої діяльності в цілому. Розкрито сутність екологізму мистецької освіти, який визначається тим, що в її межах відбувається специфічна (художня) форма обміну ціннісними підходами до природи, способами взаємодії з навколишнім світом, формами його естетичного перетворення. Обґрунтовано педагогічний потенціал мистецько-асоціативного методу пізнання учнями природи, який сприяє виникненню в школярів сталих художньо-рефлексивних установок на сприйняття природи на основі утворення інтегрованої системи художніх асоціацій на її об’єкти та явища й народження в свідомості учня художньої картини природи, яка є вагомим результатом освітньої інтеграції і складником цілісного образу світу..Найменування теми як предметна рубрика: Методика викладання художньої культури | Виховання. Екологічне виховання Тематика: 1127Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 37.016 Методика викладання окремих предметів
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Фонди
Тип одиниці зберігання Поточна бібліотека Джерельна бібліотека Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
Журнали Журнали Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) 37 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно PER18090073
Статті з періодики Статті з періодики Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) 37.016 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно PER18090074
Поличне розташування: Систематична картотека (бібліографія) Зачинити оглядач полиці (Зачинити оглядач полиці)
37.016 Фентезі «Народження школи» 37.016 Особистість та її ідентичність : Громадянська освіта. 10-й клас. 37.016 Використання ІКТ на уроках трудового навчання 37.016 Екологізм мистецької освіти в контексті освітньої інтеграції: досвід концептуального пошуку 37.016 Інтегративний урок з мистецтва в контексті художньої культури: формуємо соціокультурну компетентність школяра 37.016 Наказ МОНУ від 22.06.2016 р. № 704 "Про затвердження Типового переліку засобів навсанн та обладнання навчального і загального призначення кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів" 37.016 Формування соціальної компетентності: 7 порад Ейнштейна : Майстер-клас для вчителів предметів природничого циклу

Ключові слова:

У статті презентоване методологічне обґрунтування ціннісних підходів до інтегрованого навчання школярів засобами реалізації еколого-виховного потенціалу мистецтва й використання концептосфери художньої діяльності в цілому. Розкрито сутність екологізму мистецької освіти, який визначається тим, що в її межах відбувається специфічна (художня) форма обміну ціннісними підходами до природи, способами взаємодії з навколишнім світом, формами його естетичного перетворення.
Обґрунтовано педагогічний потенціал мистецько-асоціативного методу пізнання учнями природи, який сприяє виникненню в школярів сталих художньо-рефлексивних установок на сприйняття природи на основі утворення інтегрованої системи художніх асоціацій на її об’єкти та явища й народження в свідомості учня художньої картини природи, яка є вагомим результатом освітньої інтеграції і складником цілісного образу світу.

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.
Поділитися

Працює на АБІС Коха