Аналіз своєї діяльності не задля "галочки" [Текст] : Підвищення ефективності роботи працівників психологічної служби / Ганна Бондаренко
Набір: 2666, Соціальний педагог, 2968Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: 2018. — № 9 (141)Опис: С. 4 - 6. - Бібліогр.: С. 6Примітки про зміст: Ключові слова Анотація: Результативність роботи, ефективність діяльності соціального педагога передусім залежить від якості планування ним свої діяльності. Частина річного плану працівника психологічної служби - аналітична частина, тобто аналіз роботи служби закладу освіти за попередній навчальний рік. Якісний аналіз допомагає визначити пріоритетні напрями роботи служби на наступний рік. У цьому матеріалі йдеться про важливість такого планування..Найменування теми як предметна рубрика: Освіта Тематика: 2187 | 955Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 37 Освіта. Виховання. Навчання. ДозвілляТип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Джерельна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код |
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | 37.013.42 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER18090155 | |
![]() |
Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | 37.013.42 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER18090156 |
Поличне розташування: Систематична картотека (бібліографія) Зачинити оглядач полиці (Зачинити оглядач полиці)
Ключові слова:
Результативність роботи, ефективність діяльності соціального педагога передусім залежить від якості планування ним свої діяльності. Частина річного плану працівника психологічної служби - аналітична частина, тобто аналіз роботи служби закладу освіти за попередній навчальний рік. Якісний аналіз допомагає визначити пріоритетні напрями роботи служби на наступний рік. У цьому матеріалі йдеться про важливість такого планування.
Немає коментарів для цієї одиниці.