Реалізація текстоцентричного підходу в мовній освіті засобами ІКТ [Текст] / Т. Горохова
Набір: 2863, Українська мова і література в школах України , 3201Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: 2018. — № 7-8Опис: С. 31-34. - Бібліогр. : С. 34Примітки про зміст: Ключові слова: інформаційно-комунікаційні технології | ІКТ | методичний підхід | Веб 2.0 | Вікі-Вікі | блог Анотація: На основі аналізу науково-методичної літератури обгрунтовано функції та дидактичні можливості інформаційно-комунікаційних технологій в організації навчальної діяльності студентів філологічних спеціальностей. Визначено методичні аспекти використання інформаційно-комунікаційних технологій як одного з ефективних засобів реалізації текстоцентричного підходу.Найменування теми як предметна рубрика: Методика викладання української мови | Мережа Internet Тематика: 1009 | 3946Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 37.016:811.161.2 Методика викладання. Українська моваТип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Джерельна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код |
---|---|---|---|---|---|---|
Журнали | Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | 81/82 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER18100018 | |
Статті з періодики | Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | 37.016:811 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER18100020 |
Ключові слова: інформаційно-комунікаційні технології | ІКТ | методичний підхід | Веб 2.0 | Вікі-Вікі | блог
На основі аналізу науково-методичної літератури обгрунтовано функції та дидактичні можливості інформаційно-комунікаційних технологій в організації навчальної діяльності студентів філологічних спеціальностей. Визначено методичні аспекти використання інформаційно-комунікаційних технологій як одного з ефективних засобів реалізації текстоцентричного підходу
Немає коментарів для цієї одиниці.