Психодіагностичний інструментарій в умовах дошкільного закладу [Текст] : навч. посіб. / Р. В. Павелків, О. П. Цигипало
Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: Київ : Центр учбової літератури, 2017Опис: 296 с : Бібліогр.: с. 218-225. - б. т ; 60х84 1/16. ISBN: 978-617-673-217-4.Примітки про зміст: Ключові слова Анотація: У посібнику подано матеріали для психодіагностичного обстеження (вивчення) дітей раннього та дошкільного віку. Вони містять теоретичну частину з проблем психічного розвитку дошкільників та практичну, яка висвітлює діагностичні методики, анкети, опитувальники, нестандартні та оригінальні завдання, діагностичні критерії, що дають змогу вивчити вікові та індивідуально-психологічні особливості, визначити рівень їх розвитку, надійно спрогнозувати тенденції і характерні труднощі у психічному розвитку кожної дитини, окреслити адекватні способи педагогічного впливу, а також розв’язати завдання особистісно-орієнтованої взаємодії дорослого і дошкільника. Матеріали посібника будуть корисні викладачам, студентам вищих педагогічних навчальних закладів, працівникам дошкільних закладів освіти (вихователям, психологам, соціальним працівникам), батькам та іншим.Найменування теми як предметна рубрика: Освіта. Дошкільна освіта | Психологія | Психологія. Дитяча психологія Тематика: 4321Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 159.9 Психологія 373.2 Дошкільна освіта Список(и), у яких присутня ця одиниця: Вікова психологія | Дошкільна освіта | ПсихологіяТип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Джерельна бібліотека | Зібрання | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Навчальні посібники | Читальний зал Навчальний фонд | Бібліотека ІДГУ Навчальний фонд | book | 159.9922.7:373.2(075.8) (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | CZ18100145 |
Ключові слова:
У посібнику подано матеріали для психодіагностичного обстеження (вивчення) дітей раннього та дошкільного віку. Вони містять теоретичну частину з проблем психічного розвитку дошкільників та практичну, яка висвітлює діагностичні методики, анкети, опитувальники, нестандартні та оригінальні завдання, діагностичні критерії, що дають змогу вивчити вікові та індивідуально-психологічні особливості, визначити рівень їх розвитку, надійно спрогнозувати тенденції і характерні труднощі у психічному розвитку кожної дитини, окреслити адекватні способи педагогічного впливу, а також розв’язати завдання особистісно-орієнтованої взаємодії дорослого і дошкільника. Матеріали посібника будуть корисні викладачам, студентам вищих педагогічних навчальних закладів, працівникам дошкільних закладів освіти (вихователям, психологам, соціальним працівникам), батькам та іншим
Немає коментарів для цієї одиниці.