Вступ до теорії перекладу [Текст] : навч. посіб. / А. В. Мамрак
Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: Київ : Центр учбової літератури, 2017Опис: 304 с : Бібліогр.: с. 271-291. - б. т ; 60х84 1/16.ISBN: 978-966-364-827-9.Примітки про зміст: Ключові слова Анотація: Посібник складається з методичного подання, покликаного сприяти оптимальному його використанню в навчальних цілях, а також трьох основних частин – інформаційної частини, представленої в графічній формі, тренувальних тестів, призначених для самостійної роботи; діагностуючих контрольних тестових завдань), структурованих відповідно до вимог блочно-модульної системи навчання. Посібник складено у відповідності до вимог держстандарту і рекомендується для студентів філологічних спеціальностей університетів, аспірантів і викладачів. .Найменування теми як предметна рубрика: Мовознавство Тематика: 1545Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 81 Лінгвістика. Мовознавство. МовиТип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Джерельна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код |
---|---|---|---|---|---|---|
Навчальні видання | Читальний зал Навчальний фонд | Бібліотека ІДГУ Навчальний фонд | 81'25(075.8) (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | CZ18100194 |
Поличне розташування: Навчальний фонд Зачинити оглядач полиці (Зачинити оглядач полиці)
81'23(075.8) Основи психолінгвістики | 81.24(038)=111=161.1 / Ш 37 Современный англо-русский Русско-английский словарь. Более 100000 слов и словосочетаний : довідкові видання | 81'25 /Т 33 Теорія і практика перекладу : матеріали міжнар. наук.-практ. конф. : Т. 1 | 81'25(075.8) Вступ до теорії перекладу | 81'25(075.8)=111=161.2=581 Переклад офіційних паперів (на матеріалі англійської, української та китайської мов) : навчальний посібник | 81'255.4 /П 45 Перекладознавчі студії: поетика тексту : міжвідом. наук. збірник : Вип. 2 | 81`36(091) Грамматики Лаврентия Зизания и Мелетия Смотрицкого |
Рекомендовано Міністерством освіти і науки України як навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів
Ключові слова:
Посібник складається з методичного подання, покликаного сприяти оптимальному його використанню в навчальних цілях, а також трьох основних частин – інформаційної частини, представленої в графічній формі, тренувальних тестів, призначених для самостійної роботи; діагностуючих контрольних тестових завдань), структурованих відповідно до вимог блочно-модульної системи навчання.
Посібник складено у відповідності до вимог держстандарту і рекомендується для студентів філологічних спеціальностей університетів, аспірантів і викладачів.
Немає коментарів для цієї одиниці.