Молодь та інноваційні технології: перспективи і ризики взаємодії [Текст] : метод. посібник / О. В. Петрунько ; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т соц. та політ. психології
Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: Кіровоград : Імекс-ЛТД, 2013Опис: 84 с : Бібліогр.: 79-83. - 300 пр ; 60х84 1/16.ISBN: 978-966-189-217-9.Примітки про зміст: Ключові слова Анотація: У посібнику розглядаються проблеми, з якими стикається сучасна педагогічна спільнота (професорсько-викладацький та управлінський склад і студентська молодь) у зв’язку з активними інноваційними перетвореннями в суспільстві й освітньому просторі країни. Проаналізовано уявлення суб’єктів освітнього простору про суспільні й освітні інновації та їхнє самопочуття в просторі інноваційних змін. Детально розглянуто інноваційний потенціал педагогічної спільноти та можливості оптимізації інноваційних процесів в освіті. Означено проблеми недостатнього і надмірного включення молоді в процес інноватизації суспільного життя і, зокрема, сфери вищої освіти та показано можливі шляхи їх розв’язання. Посібник адресований управлінському складу науки і освіти, викладачам вищих навчальних закладів та курсів післядипломної освіти, студентам, які здобувають вищу гуманітарну й педагогічну освіту (передусім магістрантам) та всім тим, кому не байдужі проблеми сучасної молоді, яка здобуває освіту в часи глобальних інноваційних змін..Найменування теми як предметна рубрика: Освіта Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 378 Вища освіта. Вища школа. Підготовка наукових кадрів Список(и), у яких присутня ця одиниця: Вища освітаТип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Джерельна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код |
---|---|---|---|---|---|---|
Навчальні видання | Читальний зал Навчальний фонд | Бібліотека ІДГУ Навчальний фонд | 378(072) (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | CZ18100214 |
Ключові слова:
У посібнику розглядаються проблеми, з якими стикається сучасна педагогічна спільнота (професорсько-викладацький та управлінський склад і студентська молодь) у зв’язку з активними інноваційними перетвореннями в суспільстві й освітньому просторі країни. Проаналізовано уявлення суб’єктів освітнього простору про суспільні й освітні інновації та їхнє самопочуття в просторі інноваційних змін. Детально розглянуто інноваційний потенціал педагогічної спільноти та можливості оптимізації інноваційних процесів в освіті. Означено проблеми недостатнього і надмірного включення молоді в процес інноватизації суспільного життя і, зокрема, сфери вищої освіти та показано можливі шляхи їх розв’язання.
Посібник адресований управлінському складу науки і освіти, викладачам вищих навчальних закладів та курсів післядипломної освіти, студентам, які здобувають вищу гуманітарну й педагогічну освіту (передусім магістрантам) та всім тим, кому не байдужі проблеми сучасної молоді, яка здобуває освіту в часи глобальних інноваційних змін.
Немає коментарів для цієї одиниці.