Педагогіка партнерства — сучасний тип взаємодії між учасниками освітнього процесу [Текст] / О. Барабаш
Набір: 2188, Учитель початкової школи, 2446Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: 2018. — № 8.Опис: С. 3-7 : Бібліогр.: с. 7Примітки про зміст: Ключові слова Анотація: Співпраця — найбільш ефективний як у навчальному, так і в розвивально-виховному плані спосіб взаємодії між суб’єктами освітнього процесу, провідна ідея, на якій ґрунтується діяльність Нової української школи, необхідна умова формування предметних і життєвих компетентностей учнів. На прохання редакції автор розглядає базові принципи та основні характеристики педагогіки партнерства, дає рекомендації щодо її втілення у практику української школи..Найменування теми як предметна рубрика: Освіта. Нова українська школа Тематика: 954Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 373.3 Початкова школаТип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Джерельна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код |
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | 373.3 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER18100331 | |
![]() |
Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | 373.3 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER18080176 |
Поличне розташування: Систематична картотека (бібліографія) Зачинити оглядач полиці (Зачинити оглядач полиці)
Ключові слова:
Співпраця — найбільш ефективний як у навчальному, так і в розвивально-виховному плані спосіб взаємодії між суб’єктами освітнього процесу, провідна ідея, на якій ґрунтується діяльність Нової української школи, необхідна умова формування
предметних і життєвих компетентностей учнів.
На прохання редакції автор розглядає базові принципи та основні характеристики педагогіки партнерства, дає рекомендації щодо її втілення у практику української школи.
Немає коментарів для цієї одиниці.