Художнє слово як засіб формування юного громадянина [Текст] : Практикум для педагогів / М. Стахів

Набір: 2188, Учитель початкової школи, 2446Основний автор-особа: Автор, Стахів, М.Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: 2018. — № 8.Опис: С. 20-22Примітки про зміст: РОБОТА З ПЕДАГОГАМИ: формування громадянської компетентності Ключові слова: державна мова Анотація: Однією з ключових компетентностей у Державному стандарті початкової освіти названо громадянську. Формувати її у своїх вихованців педагогам допомагають насамперед твори української літератури. Щоб донести до свідомості дітей ідеї, закладені автором, учителі мають передусім самі їх осмислити, а потім знайти доречне місце і способи використання відповідних текстів на різних уроках. Пропонуємо вашій увазі конспект практикуму, покликаного допомогти педагогам навчитися самостійно добирати художні твори для опрацювання і складати на їхній основі вправи та завдання для учнів..Найменування теми як предметна рубрика: Виховання. Патріотичне виховання Тематика: 955Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 37.017.4 Виховання громадянина
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Фонди
Тип одиниці зберігання Поточна бібліотека Джерельна бібліотека Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
Статті з періодики Статті з періодики Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) 37 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно PER18100339
Журнали Журнали Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) 373.3 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно PER18080176

РОБОТА З ПЕДАГОГАМИ: формування громадянської компетентності
Ключові слова: державна мова

Однією з ключових компетентностей у Державному стандарті початкової освіти названо громадянську. Формувати її у своїх вихованців педагогам допомагають насамперед твори української літератури.
Щоб донести до свідомості дітей ідеї, закладені автором, учителі мають передусім самі їх осмислити, а потім знайти доречне місце і способи використання відповідних текстів на різних уроках.
Пропонуємо вашій увазі конспект практикуму, покликаного допомогти педагогам навчитися самостійно добирати художні твори для опрацювання і складати на їхній основі вправи та завдання для учнів.

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.
Поділитися

Працює на АБІС Коха