Художнє слово як засіб формування юного громадянина [Текст] : Практикум для педагогів / М. Стахів
Набір: 2188, Учитель початкової школи, 2446Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: 2018. — № 8.Опис: С. 20-22Примітки про зміст: РОБОТА З ПЕДАГОГАМИ: формування громадянської компетентності Ключові слова: державна мова Анотація: Однією з ключових компетентностей у Державному стандарті початкової освіти названо громадянську. Формувати її у своїх вихованців педагогам допомагають насамперед твори української літератури. Щоб донести до свідомості дітей ідеї, закладені автором, учителі мають передусім самі їх осмислити, а потім знайти доречне місце і способи використання відповідних текстів на різних уроках. Пропонуємо вашій увазі конспект практикуму, покликаного допомогти педагогам навчитися самостійно добирати художні твори для опрацювання і складати на їхній основі вправи та завдання для учнів..Найменування теми як предметна рубрика: Виховання. Патріотичне виховання Тематика: 955Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 37.017.4 Виховання громадянинаТип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Джерельна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код |
---|---|---|---|---|---|---|
Статті з періодики | Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | 37 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER18100339 | |
Журнали | Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | 373.3 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER18080176 |
РОБОТА З ПЕДАГОГАМИ: формування громадянської компетентності
Ключові слова: державна мова
Однією з ключових компетентностей у Державному стандарті початкової освіти названо громадянську. Формувати її у своїх вихованців педагогам допомагають насамперед твори української літератури.
Щоб донести до свідомості дітей ідеї, закладені автором, учителі мають передусім самі їх осмислити, а потім знайти доречне місце і способи використання відповідних текстів на різних уроках.
Пропонуємо вашій увазі конспект практикуму, покликаного допомогти педагогам навчитися самостійно добирати художні твори для опрацювання і складати на їхній основі вправи та завдання для учнів.
Немає коментарів для цієї одиниці.