Діагностування стресових станів у дитини: інструментарій та інтерпретація [Текст] / Ольга Байер
Набір: 3260, Практичний психолог: дитячий садок, 3636Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: 2018. — № 9Опис: С. 32-38Примітки про зміст: психодіагностика Анотація: Які існують методи діагностування стресу? Який діагностичний інструментарій взяти на озброєння? Як організувати процедуру діагностування, аби не загострити переживання дитини, яка зазнала впливу стресогенних подій. Відповіді на запитання у черговій статті дистанційного навчального курсу «ДИТИНА У СТРЕСОГЕННІЙ СИТУАЦІЇ: ПСИХОЛОГІЧНА ДОПОМОГА» У статті описано основні методи діагностування стресу у дошкільників та вказано специфіку їх застосування. Подано характеристику універсальних методик, якими фахівець може скористатися під час роботи з дітьми, що зазнали впливу стресогенних подій. Зокрема детально висвітлено кожну з методик та розказано, як слід працювати за ними. Надано поради, як організувати діагностичну процедуру..Найменування теми як предметна рубрика: Психологія. Дитяча психологія Тематика: 4031 | 1196Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 159.9 ПсихологіяТип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Джерельна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код |
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | 159.9:373.2 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER18100437 | |
![]() |
Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | 159.9 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER18100441 |
Поличне розташування: Систематична картотека (бібліографія) Зачинити оглядач полиці (Зачинити оглядач полиці)
психодіагностика
Які існують методи діагностування стресу? Який діагностичний інструментарій взяти на озброєння? Як організувати процедуру діагностування, аби не загострити переживання дитини, яка зазнала впливу стресогенних подій. Відповіді на запитання у черговій статті дистанційного навчального курсу «ДИТИНА У СТРЕСОГЕННІЙ СИТУАЦІЇ: ПСИХОЛОГІЧНА ДОПОМОГА»
У статті описано основні методи діагностування стресу у дошкільників та вказано специфіку їх застосування. Подано характеристику універсальних методик, якими фахівець може скористатися під час роботи з дітьми, що зазнали впливу стресогенних подій. Зокрема детально висвітлено кожну з методик та розказано, як слід працювати за ними. Надано поради, як організувати діагностичну процедуру.
Немає коментарів для цієї одиниці.