Інноваційно-концептуальна модель управління гімназією. Частина 2 [Текст] / О. М. Перехейда
Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: Харків : Основа, 2018Опис: 160 сISBN: 978-617-00-3270-6.Серія: Бібліотека журналу "Управління школою", Вип. 2 (181)Примітки про зміст: Ключові слова Анотація: Цей посібник є спробою систематизувати й узагальнити концептуальне бачення інноваційного розвитку гімназії. У посібнику використано досвід управління гімназією «Ерудит» м. Києва. У другій частині розкрито сутність і механізми управління якістю освіти, презентовано інноваційний проект «Школа повного дня»..Найменування теми як предметна рубрика: Освіта. Школознавство | Менеджмент Тематика: керівник школи | управління закладом освіти Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля Список(и), у яких присутня ця одиниця: Менеджмент | ПедагогікаТип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Джерельна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код |
---|---|---|---|---|---|---|
Науково-популярні видання | Читальний зал Навчальний фонд | Бібліотека ІДГУ Навчальний фонд | 37.07 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER18100659 |
Ключові слова:
Цей посібник є спробою систематизувати й узагальнити концептуальне бачення інноваційного розвитку гімназії. У посібнику використано досвід управління гімназією «Ерудит» м. Києва. У другій частині розкрито сутність і механізми управління якістю освіти, презентовано інноваційний проект «Школа повного дня».
Немає коментарів для цієї одиниці.