Інноваційно-концептуальна модель управління гімназією. Частина 2 [Текст] / О. М. Перехейда

Основний автор-особа: Автор, Перехейда, О. М. Колективний автор (вторинний): Видавець, Власник авторського права, Видавнича група "Основа"Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: Харків : Основа, 2018Опис: 160 сISBN: 978-617-00-3270-6.Серія: Бібліотека журналу "Управління школою", Вип. 2 (181)Примітки про зміст: Ключові слова Анотація: Цей посібник є спробою систематизувати й узагальнити концептуальне бачення інноваційного розвитку гімназії. У посібнику використано досвід управління гімназією «Ерудит» м. Києва. У другій частині розкрито сутність і механізми управління якістю освіти, презентовано інноваційний проект «Школа повного дня»..Найменування теми як предметна рубрика: Освіта. Школознавство | Менеджмент Тематика: керівник школи | управління закладом освіти Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля Список(и), у яких присутня ця одиниця: Менеджмент | Педагогіка
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Фонди
Тип одиниці зберігання Поточна бібліотека Джерельна бібліотека Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
Науково-популярні видання Науково-популярні видання Читальний зал Навчальний фонд Бібліотека ІДГУ Навчальний фонд 37.07 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно PER18100659

Ключові слова:

Цей посібник є спробою систематизувати й узагальнити концептуальне бачення інноваційного розвитку гімназії. У посібнику використано досвід управління гімназією «Ерудит» м. Києва. У другій частині розкрито сутність і механізми управління якістю освіти, презентовано інноваційний проект «Школа повного дня».

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.
Поділитися

Працює на АБІС Коха