Методичний довідник з психодіагностики [Текст] : навч.-метод. посібник / С. А. Поліщук
Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: Суми : ВТД "Університетська книга", 2009Опис: 442 с : Бібліогр.: с. 437-440. - 1000 пр. (в опр.) ; 60х90 1/16.ISBN: 978-966-680-428-3.Примітки про зміст: Ключові слова: психодіагностика | дитина | здібності | мотивація Анотація: У посібнику розглядаються різні аспекти психодіагностики як галузі психологічного знання: історія становлення дисципліни, організація діагностичної роботи, класифікації та характеристики методів діагностування, специфіка якісної та кількісної обробки інформації, вимоги до діагностичних висновків. Надаються методичні рекомендації з питань діагностики інтелекту, професійних інтересів, креативних здібностей, волі, емоцій, самосвідомості, мотивації, міжособистісних стосунків (дослідницькі тенденції, методичні проблеми, підходи практичного вивчення). Посібник адресований психологам-практикам, викладачам педагогічних університетів, а також студентам, які навчаються за спеціальністю «Практична психологія»..Найменування теми як предметна рубрика: Психологія Тематика: 1195Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 159.9 Психологія Список(и), у яких присутня ця одиниця: Практична психологія | ПсихологіяТип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Джерельна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код |
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Читальний зал Навчальний фонд | Бібліотека ІДГУ Навчальний фонд | 159.9.072(075.8) (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | CZ18110266 |
Рекомендовано до друку вченою радою Глухівського державного педагогічного університету
(Протокол № 8 від 28.02.2008)
Ключові слова: психодіагностика | дитина | здібності | мотивація
У посібнику розглядаються різні аспекти психодіагностики як галузі психологічного знання: історія становлення дисципліни, організація діагностичної роботи, класифікації та характеристики методів діагностування, специфіка якісної та кількісної обробки інформації, вимоги до діагностичних висновків. Надаються методичні рекомендації з питань діагностики інтелекту, професійних інтересів, креативних здібностей, волі, емоцій, самосвідомості, мотивації, міжособистісних стосунків (дослідницькі тенденції, методичні проблеми, підходи практичного вивчення). Посібник адресований психологам-практикам, викладачам педагогічних університетів, а також студентам, які навчаються за спеціальністю «Практична психологія».
Немає коментарів для цієї одиниці.