Психологія педагогічної діяльності [Текст] : навч. посіб. / В. А. Семиченко

Основний автор-особа: Автор, Семиченко, В. А.Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: Київ : Вища шк., 2004Опис: 335 с : 3000 пр. (в опр.) ; 60х80/16.ISBN: 966-642-167-4.Примітки про зміст: Ключові слова: педагогічна діяльність | педагогічна психологія | професійна підготовка вчителів | конфлікти | колектив Анотація: Висвітлено методологічні та психологічні особливості навчальної діяльності, які донедавна залишалися поза увагою системи професійної підготовки вчителів: системні ознаки та проблемність педагогічної діяльності, багатоаспектність педагогічних явищ, внутрішні та зовнішні конфлікти у педагогічній діяльності, труднощі, що виникають під час адаптації молодого спеціаліста тощо. Головна мета посібника - показати реальні умови для професійної переадаптації молодих учителів ще у процесі навчання, що сприятиме поліпшенню їхньої готовності до практичної роботи в школі. До кожного розділу посібника подано завдання для самостійної роботи. Для студентів вищих педагогічних навчальних закладів..Найменування теми як предметна рубрика: Психологія | Освіта Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля Список(и), у яких присутня ця одиниця: Педагогіка | Психологія
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Фонди
Тип одиниці зберігання Поточна бібліотека Джерельна бібліотека Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
Навчальні посібники Навчальні посібники Читальний зал Навчальний фонд Бібліотека ІДГУ Навчальний фонд 37.015.3(075.8) (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно CZ18110291

Рекомендовано Міністерством освіти і науки України.

Ключові слова: педагогічна діяльність | педагогічна психологія | професійна підготовка вчителів | конфлікти | колектив

Висвітлено методологічні та психологічні особливості навчальної діяльності, які донедавна залишалися поза увагою системи професійної підготовки вчителів: системні ознаки та проблемність педагогічної діяльності, багатоаспектність педагогічних явищ, внутрішні та зовнішні конфлікти у педагогічній діяльності, труднощі, що виникають під час адаптації молодого спеціаліста тощо. Головна мета посібника - показати реальні умови для професійної переадаптації молодих учителів ще у процесі навчання, що сприятиме поліпшенню їхньої готовності до практичної роботи в школі. До кожного розділу посібника подано завдання для самостійної роботи.
Для студентів вищих педагогічних навчальних закладів.

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.
Поділитися

Працює на АБІС Коха