Психологія педагогічної діяльності [Текст] : навч. посіб. / В. А. Семиченко
Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: Київ : Вища шк., 2004Опис: 335 с : 3000 пр. (в опр.) ; 60х80/16.ISBN: 966-642-167-4.Примітки про зміст: Ключові слова: педагогічна діяльність | педагогічна психологія | професійна підготовка вчителів | конфлікти | колектив Анотація: Висвітлено методологічні та психологічні особливості навчальної діяльності, які донедавна залишалися поза увагою системи професійної підготовки вчителів: системні ознаки та проблемність педагогічної діяльності, багатоаспектність педагогічних явищ, внутрішні та зовнішні конфлікти у педагогічній діяльності, труднощі, що виникають під час адаптації молодого спеціаліста тощо. Головна мета посібника - показати реальні умови для професійної переадаптації молодих учителів ще у процесі навчання, що сприятиме поліпшенню їхньої готовності до практичної роботи в школі. До кожного розділу посібника подано завдання для самостійної роботи. Для студентів вищих педагогічних навчальних закладів..Найменування теми як предметна рубрика: Психологія | Освіта Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля Список(и), у яких присутня ця одиниця: Педагогіка | ПсихологіяТип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Джерельна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код |
---|---|---|---|---|---|---|
Навчальні посібники | Читальний зал Навчальний фонд | Бібліотека ІДГУ Навчальний фонд | 37.015.3(075.8) (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | CZ18110291 |
Рекомендовано Міністерством освіти і науки України.
Ключові слова: педагогічна діяльність | педагогічна психологія | професійна підготовка вчителів | конфлікти | колектив
Висвітлено методологічні та психологічні особливості навчальної діяльності, які донедавна залишалися поза увагою системи професійної підготовки вчителів: системні ознаки та проблемність педагогічної діяльності, багатоаспектність педагогічних явищ, внутрішні та зовнішні конфлікти у педагогічній діяльності, труднощі, що виникають під час адаптації молодого спеціаліста тощо. Головна мета посібника - показати реальні умови для професійної переадаптації молодих учителів ще у процесі навчання, що сприятиме поліпшенню їхньої готовності до практичної роботи в школі. До кожного розділу посібника подано завдання для самостійної роботи.
Для студентів вищих педагогічних навчальних закладів.
Немає коментарів для цієї одиниці.