Bekannte, wenig bekannte und unbekannte deutschschschreibende autoren [Текст] = Відомі, маловідомі та невідомі німецькі автори : книга для читання німецькою мовою : навчальний посібник / В. Є. Прищепа, В. П. Прищепа
Мова: багатомовність.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: Вінниця : Нова книга, 2007Опис: 368 с : Бібліогр.: с. 23. - 1000 пр. « : » ; 60х84 1/16ISBN: 978-966-382-047-7.Примітки про зміст: Ключові слова Анотація: Навчальний посібник “Bekannte, wenig bekannte und unbekannte deutschschreibende Autoren“ передбачається для студентів старших курсів факультетів іноземних мов, а також магістрантів усної та заочної форм навчання. Основною метою посібника є розвиток навичок різних типів читання – аналітичного, синтетичного, пошукового, домашнього, індивідуального – та удосконалення мовної компетенції з опорою на художній текст. Більшість текстів або окремих фрагментів можуть, крім того, успішно використовуватись також на заняттях з практики мови для розвитку різних видів мовленнєвої діяльності, оскільки їх тематика відповідає програмним вимогам..Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 811.112.2 Німецька мова Список(и), у яких присутня ця одиниця: Німецька моваТип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Джерельна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код |
---|---|---|---|---|---|---|
Науково-популярні видання | Абонемент. Навчальна література Навчальний фонд | Бібліотека ІДГУ Навчальний фонд | 811.112.2(075.8) (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | ML18110361 |
Рекомендовано Міністерством освіти і науки України як навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів
Ключові слова:
Навчальний посібник “Bekannte, wenig bekannte und unbekannte deutschschreibende Autoren“ передбачається для студентів старших курсів факультетів іноземних мов, а також магістрантів усної та заочної форм навчання. Основною метою посібника є розвиток навичок різних типів читання – аналітичного, синтетичного, пошукового, домашнього, індивідуального – та удосконалення мовної компетенції з опорою на художній текст. Більшість текстів або окремих фрагментів можуть, крім того, успішно використовуватись також на заняттях з практики мови для розвитку різних видів мовленнєвої діяльності, оскільки їх тематика відповідає програмним вимогам.
Немає коментарів для цієї одиниці.