Навчаємо аналізувати інформацію [Текст] / Галина Гачок : Застосування методів розвитку критичного мислення на уроках природознавства
Набір: 4058, Учитель початкової школи, 4743Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: 2018. - № 11Опис: С. 44-47Примітки про зміст: Ключові слова Анотація: Діти дуже допитливі, прагнуть активно пізнавати світ і здатні висува- ти оригінальні ідеї. Тому важливо, аби педагог використовував такі мето- ди й прийоми організації діяльності учнів, які стимулювали б їх до пошуку інформації, пізнання й осмислення нового, вільного висловлення власних думок. І цим вимогам відповідають мето- ди розвитку критичного мислення*. Розкриємо особливості їх застосування під час опанування природничих тем учнями 3-го класу.Найменування теми як предметна рубрика: Методика викладання природничих наук Тематика: 954 | 1040Предметна категорія вищого рівня (тимчасове): 373.3 Початкова школа | 37.016 Методика викладання окремих предметівТип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Джерельна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код |
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Систематична картотека (бібліографія) | 37 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER18120130 | |
![]() |
Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | Читальний зал (бібліографія) Газети / журнали (бібліографія) | 373.3 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | PER18120081 |
Поличне розташування: Систематична картотека (бібліографія) Зачинити оглядач полиці (Зачинити оглядач полиці)
Ключові слова:
Діти дуже допитливі, прагнуть активно пізнавати світ і здатні висува-
ти оригінальні ідеї. Тому важливо, аби педагог використовував такі мето-
ди й прийоми організації діяльності учнів, які стимулювали б їх до пошуку інформації, пізнання
й осмислення нового, вільного висловлення власних думок. І цим вимогам відповідають мето-
ди розвитку критичного мислення*. Розкриємо особливості їх застосування під час опанування
природничих тем учнями 3-го класу
Немає коментарів для цієї одиниці.